We liepen allemaal het winkelcentrum in.
''In welke winkel wil je gaan?'' Michael draaide zich om met grote ogen van opwinding.
Ik haalde mijn schouders op ''Ik heb kleding thuis, jullie hoeven geen geld aan mij uit te geven'' zei ik zacht.
''Maar dat willen we, we zijn je voogden'' zei Calum.
Ik knikte ''Ik ben eigenlijk nog nooit in een van deze winkels geweest, jullie kunnen er wel een voor me uitzoeken''
''Hmm, wat dacht je van deze?'' vroeg Ashton terwijl hij naar een winkel liep met een groen logo waar Forever 21 opstond.
We liepen de winkel in. Ik keek vooral naar dingen waar mijn ogen op vielen. Maar de jongens besloten dat alles wat ze er mooi uit vonden zien, ze op de stapel gooide.
Hun armen waren vol met kleding toen we eenmaal klaar waren. Terwijl ik eigenlijk nog geen ding had gezien wat ik leuk vond.
Maar ze wouden alles kopen wat in hun armen lag. En dat hebben ze ook gedaan.
Ze wouden mij de prijs niet laten zien, en ik had zo'n vermoeden dat het een hele hoge prijs was.
Daarna zijn we nog naar andere winkels gegaan, waar ze hun armen weer vol hadden met kleding die ik waarschijnlijk toch nooit ga dragen.
Ze zouden me geeneens passen.
Toen we klaar waren, waren al onze armen vol met tassen in allemaal verschillende kleuren.
We liepen allemaal naar de auto en gooide onze spullen in de achterbak voordat we instapte en wegreden.
--------------------------------------------------------------------------------------
Toen de auto stopte keek ik uit het raam en zag ik dat we bij een kleine bakkerij waren.
We liepen de bakkerij in en de heerlijke geur van broodjes drong mijn neus binnen.
Ik hield van bakkerijen. Calum bracht ons naar een tafeltje achter waar 5 stoelen aan zaten terwijl Michael en Luke aan het bestellen waren.
Snel kwamen ze al met een mooie maaltijd, en latte's met slagroom en chocolade saus.
We begonnen rustig maar uiteindelijk hebben we wel 10 toetjes geprobeerd.
Onze buiken maakten geluiden en deden pijn terwijl we naar de auto liepen.
''Ik eet nooit meer zoveel'' kreunde ik en iedereen stemde in.
Eens zien of ik wat slaap kan krijgen voordat we thuis komen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
(A/N) Sorry voor het late updaten maar ik werd ziek en had de laatste toetsweek :( wel ben ik aan American horror story begonnen <3
Btw, ik ga in deze zomervakantie verder schrijven aan een verhaal waar ik al aan ben begonnen maar nog niet gepubliceerd heb. Namelijk 9 crimes {H.S.} (Harry Styles)
:)
Ily all x
JE LEEST
Adopted By 5SOS
FanfictionWat gebeurt er als liefde je niet past? Wanneer je moeder overlijdt in een ernstig ongeluk. En je vader die je mishandelt word gearresteerd. En jij. Jij word weggehaald... Naar een weeshuis waar ze vertellen dat alles wel goed komt. Maar is dat wel...