Chapter 36. (Luke?)

911 59 10
                                    


Ik open mijn ogen en het enige wat ik kan voelen is pijn.

Ik kom langzaam overeind en voel een pijnscheut door mijn rug. Een snik verlaat mijn mond.

Mijn handen schieten naar mijn hoofd.

Langzaam begin ik de pijn ook in mijn been te voelen en bijt op mijn lip.

Ik kan deze pijn niet verdragen, ik moet Luke wakker maken.

Ik draai naar rechts om te zien dat het naast me al leeg was. Ik klim met moeite uit het bed en begin naar beneden te lopen.

Ik negeer de pijn en ik focus op de trap. Zodat ik veilig naar beneden kan komen.

Ik loop met moeite van de trap en hou me vast aan de trapleuning. Kleine snikjes verlaten mijn mond.

Ik kom de keuken in en zeg niets van de pijn.

Ze hebben geeneens door dat ik er pijn. Ze zijn druk bezig met alles klaar te maken; Luke is aan het koken en het ruikt naar gebakken eieren met spek, Michael en Calum zijn de tafel aan het dekken en Ashton pakt de servetten.

Die eerste die door heeft dat ik er ben is Calum.

Zijn mond valt open en hij stopt waarmee hij bezig is. Hij rent naar me toe en zet me op het aanrecht.

Ik bijt door de pijn in mijn been.

Ik begin te huilen tegen Calum en iedereen begint te pakken wat ik nodig heb.

Ashton legt een nat doekje tegen mijn hoofd en veegt mijn tranen weg.

Michael houdt mijn hand vast terwijl Luke de medicatie pakt.

Luke doet de pillen weer in de yogurt en tilt me op. Hij pakt een kussen en legt het op de bank met mij erbij. 

Ik pak de yoghurt aan en begin het langzaam te eten zodat de pijn weg zou gaan.

Ik sluit mijn ogen nadat ik een slok water had genomen.

Ik probeer de pijn te negeren. Wachtend op het moment dat de pillen zouden gaan werken.

Het kan elk moment gebeuren. 

Eindelijk begint de pijn langzaam weg te gaan. En een diepe zucht verlaat mijn mond.

''Gaat het goed?'' vraagt Luke en hij zet zijn grote hand op mijn wang. Ik knik.

"Waarom was je zo vroeg wakker?'' vraag ik zacht en kijk recht in zijn ogen.

''We wouden ontbijt voor je maken, maar hoe voel je je?'' Vraagt hij en glimlacht naar me.

Calum, Ashton en Michael vroegen voor de zekerheid of het goed met me ging voordat ze terug gingen naar de keuken.

''Slecht'' kreun ik terwijl ik een fijne houding probeer te vinden zonder teveel pijn.

Luke gaat naast me zitten. Hij begint met mijn haar te spelen en kust me zachtjes op mijn voorhoofd.

''Zullen we een film kijken?'' vraagt hij en zet de tv aan.

''Okay'' zeg ik zachtjes en rust mijn hoofd op het kussen.

Ik ben veilig.

Luke is hier.

Ik hoor het geluid van de tv, maar ik open mijn ogen niet.

Ik ben te moe. Ik hoor Luke naar de keuken terug lopen om de jongens verder te helpen.

Ik zet de tv weer uit en sluit mijn ogen, hopelijk val ik nog in een rustige slaap voor het ontbijt.



(A/N) 

Over een paar weken ga ik naar Little Mix!<3








Adopted By 5SOSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu