Ik hoor snelle voetstappen richting mijn kamer komen. Armen worden om me heen geslagen en ik voel me meteen veilig bij het ruiken van Luke's geur.
Het geluid van de jongens met vermoeide en verwarde stemmen is te horen aan de andere kant van de deur, maar Luke verteld ze dat alles goed is.
Ik sluit mijn ogen terwijl hij me zachtjes op zijn bed plaatst. Hij gaat naast me liggen en drukt me zachtjes tegen zich aan.
''Open je ogen baby, het is goed, je bent veilig, ik ben het'' fluistert hij.
Ik open mijn ogen en schreeuw de longen uit mijn lijf. Ik kruip zo snel mogelijk naar achter zo ver mogelijk weg van 'haar'. Ik val van het bed en schreeuw het uit van de pijn.
Ik zie 'haar' naar me toe kruipen. Ze komt dichterbij en dichterbij totdat ik haar aanwezigheid boven me kan voelen.
Ik kan mijn ogen niet openen, ik durf het niet.
Pijn schiet door mijn maag en ik voel een druppel bloed over mijn buik glijden.
'Haar' nagels steken in mijn huid terwijl ze me oppakt. Ze duwt mijn ogen open en ik schreeuw uit angst. Haar zwarte ogen staren diep in de mijne. Ik kan niks anders doen dan terug staren, ik voel de pijn die ze me geeft. Elk gedeelte van de pijn.
De tranen die over mijn wangen rollen veranderen in bloed, ze rollen over mijn wangen naar beneden. Een pijnscheut vliegt door mijn maag en ik schreeuw en huil tegelijk. Bloed glijdt uit mijn mond over mijn kin. En voordat ik het weet word ik van een paar treden van de trap gegooid.
Ik kan elke breuk van mijn botten horen.
Ik knal levenloos op de grond en het enige wat ik kan doen, is naar haar staren terwijl ze mijn leven verpest.
-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/
Ik schreeuw op het allerhardst, word wakker en ben nat van het zweet.
De lichten flikkeren aan en iemand tilt me op.
Luke's geur dringt mijn neus binnen en ik voel me niet veilig of comfortabel, het tegenovergestelde.
Ik gil en probeer me uit zijn greep te wringen. Ik schreeuw dat hij me neer moet zetten terwijl ik mezelf van hem weg duw.
Hij laat me los en ik val op het bed en huil uit tegen Ashton.
Ik tril enorm.
Ashton zingt zachtjes en geruststellend in mijn oor terwijl hij met een plukje van mijn haar speelt.
Ik kan niet realiseren dat het een droom was. Ik ben te bang.
-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/
A/N Sorry voor de late update!
Love You!
JE LEEST
Adopted By 5SOS
FanfictionWat gebeurt er als liefde je niet past? Wanneer je moeder overlijdt in een ernstig ongeluk. En je vader die je mishandelt word gearresteerd. En jij. Jij word weggehaald... Naar een weeshuis waar ze vertellen dat alles wel goed komt. Maar is dat wel...