Chapter 26.
(Sorry als er fouten in staan ik kijk later of er fouten in staan x)
Ik werd wakker in een leeg bed en een heerlijke geur hing in de lucht.
Ik was bijna aan het kwijlen door de geur. Ik klom uit het bed en liep snel naar de badkamer om me wat op te frissen. Toen ik klaar was in de badkamer volgde ik meteen de heerlijke geur.
Ik liep de keuken binnen en zag Luke een groot ontbijt maken. Het zag er allemaal zo goed uit.
Maar het was erg calorierijk. Ik verborg de lichte walging met een glimlach, het was geen grote glimlach maar hopelijk hielp het.
Ik ging zachtjes achter hem staan en blies een koele adem uit op zijn nek wat kippenvel bezorgde bij hem. En toen hij omdraaide.
''BOOO!''
Hij slaakte een hoge meisjesachtige gil voordat hij op de grond viel, plat op zijn kont.
Ik lachte hysterisch, en hield mijn maag vast terwijl ik probeerde om weer lucht in mijn longen te krijgen.
''Dat is niet grappig'' zei hij.
''Je gezicht'' lachte ik en viel op de grond op mijn knieën.
Ik viel op Luke en sloeg mijn armen om hem heen ''Sorry'' giechelde ik terwijl ik eindelijk bijkwam van mijn slappe lach.
''Het is al goed'' zei hij met een zucht en een glimlach.
''Ben je boos op me?'' vroeg ik met grote ogen.
''Nee'' lachte hij en kneep in mijn wangen.
Ik sloeg zijn hand weg.
''Kan je de jongens wakker maken?'' vroeg hij.
''Tuurlijk'' ik knikte en ging weer overeind staan en liep de kamer uit.
-----------------------------------
Ik rende de trap op en controleerde of ik.... alleen was.
Ik liep naar Michael's deur en klopte, voor het geval dat.
Geen antwoord.
Ik duwde de deurklink naar beneden en liep naar binnen. Ik grijnsde toen ik Mikey helemaal ingesteld zag in zijn Pokemon dekens.
Hij zag er zo schattig uit aw.
Ik liep zachtjes naar hem toe zodat ik hem niet wakker zou maken... nog niet tenminste, en ik sprong op zijn bed.
Hij sprong op met een doodsbang gezicht en het zweet begon zich te vormen op zijn gezicht.
''Oh sorry ik heb je bang gemaakt'' fluisterde ik.
Hij keek verbaasd voor een minuut en keek door de kamer voordat hij weer naar mij keek.
''Oh nee Cassidy, jij was het niet.. ik had een soort nachtmerrie'' zei hij.
''Oh... Gaat het wel goed?'' Vroeg ik en gaf hem een knuffel.
''Uh ja, het gaat goed'' hij knikte, maar hij leek er nog steeds niet helemaal bij te zijn.
''Luke wil je beneden hij heeft ontbijt gemaakt'' zei ik.
''Echt?'' vroeg hij met grote ogen en zijn wenkbrauwen opgetrokken. Ik knikte ''wow ik dacht dat hij zou slapen, vreemd'' lachte hij.
Ik denk hij verwees naar het feit dat Luke nooit zo vroeg wakker is en al helemaal geen ontbijt zou maken.
Michael gaat verbijsterd zijn als hij ziet hoeveel ontbijt Luke heeft gemaakt.
Ik liep uit Michael's kamer om hem te laten doen wat hij moest doen en liep vervolgens naar Calum's kamer.
Hij was aan het slapen, alleen zijn hoofd was onder de dekens.
Ik liep naar hem toe en trok de dekens over zijn hoofd ''calll'' fluisterde ik terwijl ik zachtjes op zijn schouder tikte.
Hij bewoog niet.
''Callluum'' zei ik wat harder en haalde mijn hand door zijn haar, hij bewoog wat maar werd niet wakker.
''Calum'' zei ik en kneep in zijn wangen.
Hij kreunde,''Calum het ontbijt is klaar''
''Hmm?''
''Luke heeft ontbijt gemaakt'' zei ik.
''Echt?'' hij opende zijn vermoeide ogen en wreef in ze terwijl hij gaapte.
''Mhm''
''Ik ben zo beneden'' zei hij.
''Okay'' ik knikte en liep zijn kamer uit en ging naar Ashton's kamer.
''Ash-'' Ik stopte wanneer ik hem zag kijken naar me met een glimlach.
''Oh, je bent wakker'' zei ik met een glimlach.
Hij knikte.
''Nou uhm.. Goedemorgen denk ik... Luke heeft ontbijt gemaakt'' mompelde ik.
''Okay Cassidy dankje'' grijnsde hij.
Ik liep uit zijn kamer en zuchte diep, dat was ongemakkelijk.
Maar hoe kan ik iets verzinnen om niet zoveel te hoeven eten?
---------------------------------------------------
(A/N)
Ben terug van vakantie :3 En ben bij een paardenrace geweest wat super was :D
Sorry dat ik lang niet iets meer online heb gezet
Vergeet niet Savagery te lezen!
XX
JE LEEST
Adopted By 5SOS
FanfictionWat gebeurt er als liefde je niet past? Wanneer je moeder overlijdt in een ernstig ongeluk. En je vader die je mishandelt word gearresteerd. En jij. Jij word weggehaald... Naar een weeshuis waar ze vertellen dat alles wel goed komt. Maar is dat wel...