Chapter 17. (doodsbang)

3.4K 213 35
                                    

@MysteryGirlDesign - Idk waarom ik hem heb opgedragen aan jou, maybe because I love people like you -x-

(A/N) - Please let niet op de fouten die ik heb gemaakt, ik slaap deze week heel slecht en ik ben heel erg moe maar ik wou toch nog updaten :) x (A/N)

Chapter 17.

Ik werd wakker door het geluid van gesnurk. Ik kreunde en tilde mijn hoofd op van iets dat zacht aanvoelde. Ik hapte naar adem toen ik zag dat ik op Luke lag.

Ik keek door de kamer, Calum en Ashton waren ingenesteld onder de lakens terwijl Michael van het bed was gevallen.

Ik stond op en rekte me uit. Ik huiverde toen de koude lucht mijn lichaam omringde, het voelde veel warmer toen ik op Luke's borst lag. Ik zou liever weer onder de warme lakens gaan liggen maar ik moest echt naar de wc.

Ik liep zachtjes naar de deur om zo vervolgens op de stille gang te komen. Ik voelde angst bij het idee om alleen te zijn maar ik was er zeker van om niet terug te gaan en één van hun te vragen om mee te gaan naar de badkamer.

Ik negeerde het gevoel en liep door de gang. Ik liep de badkamer in en sloot de deur en vervolgens deed ik hem opslot.

Ik liep met slaperige ogen naar het toilet. Terwijl ik mijn 'ding' deed, keek ik uit een klein raampje om zo te zien dat het nog steeds donker was buiten.

Het moest vroeg in de morgen zijn, bijvoorbeeld 3 uur s' nachts. Toen ik klaar was trok ik mijn broek weer omhoog en waste ik mijn handen.

Ik keek toe hoe mijn hand zich vulde met zeepschuim, ik wreef mijn handen over elkaar om er zeker van te zijn dat ze schoon waren voordat ik ze onder het warme water stopte.

Terwijl mijn handen werden schoon gespoeld keek ik in de spiegel en zag mijn afschuwelijke reflectie. Ik zag er vreselijk uit.

Ik had slaap haar en slaperige ogen, mijn huid zag er uitgedroogt uit  en mijn gezicht moe, uitgeput en gewoonweg verschrikkelijk,.

Iets trok mijn aandacht en mijn gezicht trok meteen wit weg.

Ze was daar.

Recht achter me.

In de douche.

Verstopt achter de gordijnen.

En grijnsde kwaadaardig.

Ik gilde en rende zo snel als ik kon de badkamer uit, ik rende de gang door sneller dan ooit tevoren. Toen ik het bed bereikte dook ik in het bed en zorgde ervoor dat Luke me meteen vastgreep terwijl tranen over mijn wangen stroomde.

''Cassidy wat is er? Ik hoorde je gillen, waar was je?'' vroeg Luke met een hese en slaperige stem.

Ik kroop dichter tegen hem aan ''k-kunnen we erover praten in de ochtend?'' snikte ik zachtjes met mijn hoofd tegen zijn borst gedrukt.

''Natuurlijk lief'' zei hij.

Ik voelde hem gaan bewegen maar ik hield hem tegen ''please verlaat me niet'' snikte ik, terwijl er veel tranen over mijn wangen stroomden.

''Shh ik bewoog alleen zodat je op me kan liggen en ik met je haar kan spelen'' fluisterde hij lief.

Ik wist dat dat me zou kalmeren

Ik liet hem comfortabel liggen voordat ik tussen zijn benen ging liggen, en mijn hoofd liet rusten op zijn borst, terwijl ik met zijn ene hand speelde en terwijl de andere hand met mijn haar speelde en me rustig in slaap liet vallen.

Zelfs als ik dichtbij bescherming was was ik doodsbang.

Ik begon me extra slaperig te voelen toen Luke begon te neuriën.

En toen begon te zingen.

Ik viel bijna inslaap toen ik dichterbij kroop en fluisterde ''please verlaat me niet Luke'' daarna sloot ik mijn ogen en verdween in het duister.

-----------------------------------------------------(A/N)

Sorry dat het zo lang duurde maar ik zit in een toetsweek en ik slaap slecht hierdoor ik had vandaag een proefwerk die 6x meetelde voor bio dus ik had de heletijd geen tijd om te updaten maar nu is het me toch gelukt :)

-Love y'all

Adopted By 5SOSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu