Dit is geen update maar ik wou gewoon even wat kwijt.
Ik weet dat veel meiden van deze leeftijd (ook jongens). Te maken hebben met moeilijke situaties (thuis en op school) en problemen dat ze zichzelf onzeker voelen. Het is heel moeilijk als je in die situatie bent en ik ben er zelf ook geweest. Onzeker voelen, haten om in grote mensen massa's te zijn. Maar ik wil niet over mezelf praten, maar over mensen die dat nu hebben. Ik weet niet of jullie het hebben, maar als je je zo voelt. Ik ben er altijd om mee te praten. Het is zo makkelijk om de diepte in te vallen. Voor degene die dit lezen. Je bent mooi zoals je bent (misschien cliché) maar iedereen is anders. Misschien zijn er meiden waar je tegenop kijkt, maar ook zij hebben hun onzekerheden. Als iemand populairder is dan jij bent betekent het niet dat je minder mooi bent, of dat je minder leuk bent om mee te praten. Je bent goed zoals je bent, en verander dat niet. Alleen als je het er zelf mee eens bent. Kies vrienden die er altijd voor je zullen zijn en neem afscheid van de vrienden die je in de steek laten, met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig. Het is moeilijk om die knop om te draaien, maar je moet van deze tijd genieten en zorgen dat je elk moment pakt en die goed opslaat als je terug denkt aan deze tijd. Je bent mooi van binnen en buiten, iedereen heeft zijn imperfecties, maar die imperfecties zorgen voor degene die jij nu bent. Ik wou dit vertellen omdat ik weet hoe moeilijk het kan zijn als mensen je dat vertellen, dat het je ene oor ingaat en de andere weer uit. Maar ik ben er altijd voor je :) Jullie zijn allemaal leuk mooi en niemand heeft het recht om je te vertellen dat je dat niet bent. Juist die woorden moet je je ene oor in laten gaan en de andere weer uit. Misschien is de ene wat steviger en de ander wat dunner? Maar maakt het zoveel uit? Je gewicht maakt niks uit, je gezicht maakt niks uit. Tegenwoordig heb je ook het thigh gap gedoe. Het maakt echt niet uit of je een thigh gap hebt, je bent mooi met thigh gap en zonder.
Dik en dun maakt een persoon niet lelijk. Jij bent hoe je bent en als anderen dat niet accepteren dan geef je ze de vinger en denk je zo ben ik en niemand verandert dat. Verander je stijl niet voor andere mensen als jij van alternatieve muziek houdt of van metal of klassiek? Dan luister je dat en laat niemand je vertellen dat je dat niet kan. Hou je van pop? Dan is dat ook goed, laat niemand je vertellen dat je mainstream bent want dat is grote onzin. Muziek bepaald een persoon vaak hoe je bent, omdat muziek je dingen laat voelen, je dingen verteld, en situaties beschrijft. Als je je naar voelt zoek een uitlaatklep zoals gitaar spelen, muziek luisteren, tekenen, iets wat jij leuk vindt.
Sluit jezelf nooit af van de wereld, probeer iets te vinden wat je passie is en ga daarvoor. Probeer elke ochtend in de spiegel te staan en te vertellen dat je het wel waard bent en dat je mooi bent wat andere je ook vertellen. Het helpt echt :)
Leven heeft zijn ups en downs maar dat is wat je laat leven. Het leven kan niet perfect zijn, en een mens ook niet. Jullie zijn allemaal goed zoals jullie zijn en I love you all
x
JE LEEST
Adopted By 5SOS
FanfictionWat gebeurt er als liefde je niet past? Wanneer je moeder overlijdt in een ernstig ongeluk. En je vader die je mishandelt word gearresteerd. En jij. Jij word weggehaald... Naar een weeshuis waar ze vertellen dat alles wel goed komt. Maar is dat wel...