Chapter 35. (Gebroken harten)

951 65 4
                                    

Chapter 35.


Terwijl ik kalmeer overtuig ik mezelf dat het allemaal maar een droom was.

Als ik Luke's gezicht zie doet het me pijn. Hij ziet er zo kwetsbaar en verdrietig uit, alsof hij elk moment in tranen kan uitbarsten.

Hij bijt op zijn lip met tranen in zijn ogen.

''S-sorry'' fluister ik.

Ik ga langzaam naar hem toe en duw mezelf in zijn armen. Pijn schiet door mijn been maar dat negeer ik. Langzaam beginnen tranen over mijn wangen te rollen.

"Het was maar een droom'' fluistert hij terwijl hij mijn haar streelt.

De jongens gaan uiteindelijk naar bed als ik gekalmeerd ben.

De tranen rollen nog steeds over mijn wangen. De droom.. Het leek allemaal zo echt.

Maar Luke zou dat nooit doen, dat weet ik.

Het is vredig zonder 'haar' stem in mijn hoofd. Maar de angst is erger. Het zien van haar is erger dan het horen.

Luke tilt me langzaam op en loopt uit de kamer.

Ik sla mijn armen om zijn nek en laat mijn hoofd rusten tegen zijn borst terwijl hij naar de keuken loopt.

Hij zet me op het aanrecht en zet het licht aan.

Ik weet niet wat erger is. 'Haar' zien in het daglicht of in de pure duisternis.

Ik schud de gedachten uit mijn hoofd, en kijk naar Luke die wat aan het pakken is.

Hij draait zich om en loopt naar me toe met een glas water en yoghurt.

Hij heeft een kleine glimlach op zijn gezicht. Ik kijk naast hem en zie de pillen op het aanrecht staan waar Luke net was.

''Ik heb ze niet nodig'' zeg ik snel.

Hij zucht.

''Alsjeblieft?'' Vraagt hij.

''Ne-nee Luke ik heb ze niet nodig, ik ben niet gek'' pleit ik.

''Neem ze alsjeblieft'' zegt hij en zet ze naast me op het aanrecht.

''Alsjeblieft laat me dit niet doen'' huil ik als hij de lepel vlak bij mijn lippen houdt.

''Doe je mond open het kan niks kwaad'' fluistert hij.

Ik doe met tegenzin mijn mond open en hij duwt de lepel in mijn mond.


A/N ik weet dat het heel kort is! Maar ik zit in tijdnood :( Z.s.m. Het 2e deel! Want ik weet hoe graag jullie willen lezen!

Mijn insta is @CharlottexNathalie ik vind het leuk om nieuwe mensjes te leren kennen haha

Peace hugs and hippie love ☀️

Adopted By 5SOSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu