Chapter 2 (Gebroken)

5.7K 259 6
                                    

Chapter 2.

Een zucht verlaat mijn mond als ik gegiechel van beneden hoor. Ik wou dat ik normaal was. Met een normale familie, een normaal leven en normale gedachtens.

Maar helaas was ik dit... Dit zielige stomme excuus voor een leven, als persoon.

"Oké flikker op, niemand boeit het" Zei een onaangenaamde strenge stem.

Ik zuchtte geïrriteerd. Ik hoorde een harde toon, om ons te laten weten dat er aankondiging opkomst was.

"De bezoekers zullen over 20 minuten arriveren" Zei Mevrouw Brittan's ruwe strenge stem door de krakende boxen luidt door de kamers.

Ik sluit mijn ogen en uit mijn mond komt nog een uitgeputte zucht. Niet weer... "Niet dat ze jou gaan adopteren, ik bedoel kijk naar jezelf"  lacht 'Ze'

Ik begon geïrriteerd te raken "Je bent dik" begon 'Ze'. "Lelijk"! 'Haar' woorden steken me als messen. "Vies"

"Een zielig stom klein weeskind" lachte 'ze'. Ik laat haar woorden tot me bezinken. Terwijl een traan over mijn wang loopt.

"Een huilende baby" siste 'ze'. "ROT OP! Verdwijn uit mijn hoofd ik haat je" Ik sloeg mijn vuist tegen de muur en bedekte daarna mijn oren, proberend om haar stem uit mijn hoofd te krijgen.

"Je kan niet ontsnappen van mij, ik ben hier om te blijven. Doe het! Ik weet dat je het wil" moedigt 'ze' aan. Ik bijt op mijn lip en schud mijn hoofd "Nee, nee ik wil niet, stop"

"Komop Cassidy, doe het. Het zal goed voelen" fluistert ze. Ik knik, het zal beter voelen.

Ik schud mijn hoofd voordat ik de badkamer in loop. Ik kniel op de grond. Ik trek mijn mouw omhoog en kijk naar de sneeën en littekens op mijn arm.

Ik pak het scheermes uit mijn verborgen plekje onder het badkamerkastje en bijt op mijn lip als ik het scheermes  dichter bij mijn pols breng. Maar één keer, dat is alles.

Ik duw het mesje in mijn huid en duw het verder over mijn pols. Een kreun verlaat mijn mond als ik het bloed uit de snee laat lopen.

"Zie je, voelt dat niet beter?" Grinnikt 'ze'. Ik negeer haar en veeg het bloed af aan een toiletpapiertje en gooi het vervolgens in het toilet.

Ik sta op en druk de knop van de wc naar beneden het water spoelt het bloederige papier weg, om zo nooit meer gezien te worden.

Ik loop uit de badkamer en ga vervolgens liggen op mijn bed. Ik trek de dekens over me en laat mijn hoofd rusten op het kussen. Om vervolgens mijn ogen te sluiten en om mezelf in een diepe slaap te laten vallen.


----------------------------

(A/N)

Wat vinden jullie tot nu toe van het boek?

Ily

X

Adopted By 5SOSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu