Chapter 25.
Ik werd wakker van een deur die dichtsloeg.
Mijn ogen schoten open en meteen deed ik mijn handen voor mijn gezicht om zo mijn gezicht te beschermen.
Ik keek verward om me heen voordat ik me realiseerde dat we thuis waren. Ik rekte me uit en gaapte voordat ik de deur van de auto opendeed.
Ik sprong uit de auto en liep langzaam achter de jongens aan het huis in.
''Iemand is een beetje moe'' fluisterde Luke zacht in mijn oor terwijl Ashton de sleutel in het slot stak en de deur zo snel mogelijk probeerde open te maken.
Ik viel bijna in slaap op mijn plek en viel zachtjes tegen Luke's borst.
''Sorry'' mompelde ik terwijl ik mijn houding weer aanpaste.
Ik voelde armen onder mijn benen en ik protesteerde bijna toen hij me optilde, maar ik liet het toen ik tegen zijn warme sterke borst werd geduwd.
Ik sloot mijn ogen en realiseerde hoe moe ik eigenlijk was.
Ik hoorde de deur zachtjes een krakend geluid maken en toen hij open ging liep iedereen vervolgens naar binnen.
De lichten sprongen aan en Luke deed mijn jas uit en mijn schoenen.
''Ik breng je naar boven zodat je kan slapen okay?'' grinnikte hij terwijl hij me naar boven bracht.
Hoe kon hij me dragen?
Ik weeg 1000 kilo.
Ik dacht nog een keer na. Waarom zou ik dat zeggen? Dat is iets wat 'zij' zou zeggen.
Het is alsof haar stem me er elke keer aan laat denken, dat ik een gedeelte van 'haar' ben, hoe gek het ook klinkt...
Ik kan haar fysiek voelen buiten mijn hoofd, maar ze zal altijd rondom me aanwezig blijven. Ze gaat gewoon niet weg.
De gedachtes verdwenen toen ik een zacht en comfortabel bed voelde waar ik op werd gelegd.
De warme dekens die op mijn koude lichaam werden gelegd maakte me vrolijk.
Ik voelde lippen mijn wang kussen en ik hoorde Luke vervolgens slaap lekker zeggen maar ik pakte zijn arm, smekend om hem te laten blijven.
''Blijf Luke, please'' smeekte ik met nog steeds mijn ogen gesloten.
Hij grinnikte zachtjes.
''Alles voor jou prinsesje'' fluisterde hij, voordat hij naast me kwam liggen.
Ik nestelde me weer in op zijn borst terwijl zijn hoofd op mijn hoofd rustte en hij zachtjes met mijn haar speelde.
''Slaap lekker lief'' fluisterde hij.
''Slaap lekker Luke, ik hou van je'' zei ik zonder na te denken en viel vervolgens langzaam diep in slaap.
----------------------------------------------------------------
(A/N)
Ik ben zo moe, ik kom net terug van een weekend weg met 15 mensen op een motorcamping... Maar het was super leuk :) Hoe is jullie zomervakantie tot nu toe?
Ily x
JE LEEST
Adopted By 5SOS
FanfictionWat gebeurt er als liefde je niet past? Wanneer je moeder overlijdt in een ernstig ongeluk. En je vader die je mishandelt word gearresteerd. En jij. Jij word weggehaald... Naar een weeshuis waar ze vertellen dat alles wel goed komt. Maar is dat wel...