Jsou tady

859 31 1
                                    

Paytonova kontrola dopadla dobře. Doktor si chtěl Paytona ještě nechat v nemocnici pár dní na pozorování, ale on o tom nechtěl ani slyšet. Podepsal revez a pustili ho z nemocnice.

Teď jsme stáli před jeho domem s čekali až zámečník vypáčí dům. Za pár minut bylo hotovo a Payton utíkal dovnitř, aby zámečníkovi ukázal papíry od domu.Když se zámečník přesvědčil, že dům patří Paytonovi, tak vyměnil zámek a předal nám tři nové klíče.
,,Bojím se tu zůstat." řekla jsem Paytonovi, když jsme vydrhli krev z podlahy v kuchyni.
,,Taky jsem trochu vyděšenej. Ale je vyměněn zámek a nastavil jsem alarm. Pokud by se do domu vloupali, tak by se spustil alarm a policie tu bude do pár minut."
,,I tak se bojím."
,,Mám jen tento dům. Nemám žádnou chatu nebo byt. Nemáme kam jinam jít."
,,Tak jsem to nemyslela. Bojím se, že nás najdou kdekoliv. A ty si takový život nezasloužíš. Zasloužíš si normální vztah a ne tohle..." Nechápala jsem proč se mnou Payton zůstal.
,,No tak, už jsme o tom mluvili. Já chci být s tebou. Jen s tebou." objal mě kolem pasu.
,,Stejně nechápu proč."
,,Protože tě mám rád." šeptl a začal mě líbat. Zajela jsem mu rukou do vlasů a užívala si jejich hebkost. Payton mě přestal  líbat na rty a začal mě líbat na krku a stále níž až k hrudi, kde se nacházel můj výstřih. Jeho ruce mi sjely na boky, aby si mě mohl přitáhnout ještě blíž. Zajela jsem rukou pod jeho košili a pohladila pevné svaly na hrudi a břichu.
,,Měli by jsme přestat." odtáhl se. Tváře měl červené a vlasy trochu rozcuchané.
,,Máš pravdu." přikývla jsem.
,,Budu potřebovat dlouhou studenou sprchu. Omluv mě." vyšel z kuchyně.
,,No páni.." zamumlala jsem a zhluboka se nadechla. Co ten kluk se mnou provedl? Znám ho pár dní a už po něm toužím. Toužila jsem taky tak někdy po někom? Měla jsem někoho taky tak ráda? Frustrovaně jsem zatřásla hlavou a šla se do pokoje převléct. Hodila jsem na sebe tepláky a tričko. Chtěla jsem se učesat, ale kartáč byl v koupelně a Payton se tam pořád sprchoval. A taky jsem potřebovala na malou. Zaklepala jsem na dveře od koupelny, ale Payton mě přes proud vody neslyšel. Otevřela jsem dveře a zakryla si dlaní oči. Chtěla jsem zakřičet, že potřebuju na malou, ale zarazila jsem se, když jsem uslyšela jeho hlas. Zpíval. A tak hezky. Stála jsem ve dveřích koupelny a poslouchala jeho hlas. Jeho hlas mě uklidňovat a já si odvážila sundat dlaň z očí. Dveře sprchového koutu byly zamlžené a já spatřila siluetu Paytonova těla. Nádherný pohled. Přejížděla jsem pohledem po siluetě a poslouchala neznámou píseň. Stála jsem tam takhle pár minut než vodu vypnul a pootevřel dveře od sprchového koutu. Okamžitě jsem vrátila dlaň zpět na oči.
,,Co tady děláš?" zeptal se a já z tónu jeho hlasu nedokázala poznat zda se zlobí nebo ne.
,,No já potřebuju na malou. Klepala jsem, ale neslyšel jsi mě. Tak jsem vešla dovnitř a chtěla na tebe zakřičet. Ale ty jsi zpíval, a já se nezmohla na víc než jen stát a poslouchat tě." přiznala jsem.
,,Už si nemusíš zakrývat oči." nechala jsem ruku klesnout z očí a zadívala se na Paytona. Kolem boků měl obmotaný bílý ručník a po hrudi mu z vlasů stékala voda. Na prázdno jsem polkla a podívala se jinam.
,,Tak už můžeš záchod použít. Jdu na sebe něco hodit." řekl pobaveně a opustil místnost. Rychle jsem vykonala potřebu a učesala si vlasy. Měla jsem děsnej hlad a Payton taky, protože jsem ho tam našla stát u otevřené ledničky jak zíral dovnitř. Už byl převlečený. Na sobě měl černé adidas tepláky a obyčejné bílé tričko.
,,Máš hlad?" zeptal se mě, když zavřel lednici.
,,Děsnej."
,,V lednici toho moc není, tak něco objednám. Máš chuť na italskou, čínskou, mexickou nebo jinou kuchyni?"
,,Dám si na co máš chuť ty."
,,Takže Čínu. Skočím si do pokoje pro mobil." pousmál se a vyběhl z kuchyně. Čekala jsem pár minut, ale Payton se nevracel.
,,To tam ten mobil vyrábíš?" zavolala jsem z chodby. Odpovědi jsem se však nedočkala. Vyběhla jsem schody do patra a vrazila do jeho pokoje. Stál těsně vedle okna a vytřeštěně zíral před sebe.
,,Paytone co se děje?" došla jsem k němu.
,,Jsou tady." šeptl.
,,Cože? Kdo?"
,,Oni." kývnul hlavou směrem k oknu. Naklonila jsem hlavu k oknu a podívala se ven. U auta stáli ti dva muži. Ti, kteří mi ve snu ubližovali a Paytona postřelili...

Mám mandarinku!!😋

-Baru

Lost in life //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat