,,Paytone, co budeme dělat?" odstoupila jsem od okna.
,,Já nevím.... Půjdu nastavit alarm. Nečekal jsem, že by se tu opravdu ukázali. Ale jsou tu. Fajn, to zvládneme. Viděla jsi sám doma?... Vlastně to nevíš... To je jedno. Pojď." chytil mě za ruku a vyšli jsme z pokoje. Payton v přízemí u hlavních dveří zapnul alarm a pak velmi hlasitě zapnul hudbu.
,,Co blbneš?" zakřičela jsem mu do ucha.
,,Budou si myslet, že je tu večírek." zatáhl rolety a všude rozsvítil. Pak ještě zapnul televizi, kde hrál nějaký seriál. Pak jsme šli nahoru a koukli se z okna. Ti dva už nestáli u auta, ale pod okny domu. Nakukovali dovnitř, ale díky zataženým roletám nemohli nic vidět. Maximálně tak, že je rozsvíceno. Chvilku se dívali do oken, ale pak to vzdali a vrátili se k autu. Nasedli dovnitř a už jsme si mysleli, že odjedou, ale neodjeli.
,,Co teď? Zavoláme policii?" zeptala jsem se.
,,Policie nám nějak nepomůže. Jakmile ti dva spatří policii, tak odjedou a pak zase přijedou. To nemá smysl."
,,Teď budeme muset udělat opravdovou párty." povzdechl si a rozeslal pár sms s pozvánkou na párty. Do půl hodiny už párty byla v plném proudu. Ve sklepě bylo několik vín, takže jsem jich několik vytáhla a rozlila je do skleniček. Ve špajsce byly brambůrky a tyčinky, tak jsem vše vysypala do mysek a odnesla na stůl do obyváku, který sloužil jako diskotéka. Payton se bavil se svými kamarády, tak jsem sama vyběhla nahoru, abych zkontrolovala situaci venku. Venku pořád stálo to auto. Určitě uvnitř čekali až párty skončí. Seběhla jsem dolů do obyváku, kde už neduněla taneční hudba, ale hrála pomalá romantická písnička.
,,Zatančíme si?" pošeptal mi Payton do ucha, hned jak jsem ho našla mezi lidmi. Ani nečekal na odpověď a přitáhl si mě za pas k sobě.
,,Musíš trochu hýbat boky, zlato." přesunul ruce na mé boky. Z jeho dechu jsem cítila alkohol. Trochu jsem začala vlnit boky a Paytonovi se na tváři objevil velký úsměv.
,,Mnohem lepší." zamumlal. Jak jsem kroutila boky, tak jsem se malinko třela o jeho kamaráda.
,,Neprovokuj." zasyčel mi do ucha.
,,Ty jsi říkal, abych hýbala boky." schválně jsem začala boky kroutit ještě víc. Paytonovi unikl z úst stén a já se pousmála. Kdybych tohle dělala s někým cizím, tak bych se cítila jako mizerná coura, ale se Paytonem jsem se cítila tak strašně sexy. Bylo mi jedno, že nás pozorují lidé a myslí si kdo ví co...
,,Jestli nechceš skončit pode mnou v mojí posteli, tak ti doporučuju, aby ses mírnila." stiskl mi boky. Ta představa se mi zamlouvala, ale nebyla jsem na něco takového připravená. Pomalá píseň dohrála, tak jsem se od Paytona odtáhla a odešla do kuchyně. Měla jsem strašnou žízeň. Vzala jsem ze stolu skleničku s vínem a skoro celou jí vypila. Mou žízeň to však neuhasilo. Víno nebylo na zahnaní žízně nejlepší nápad. Potřebovala jsem vodu. Otevřela jsem ledničku a nalila si z filtrační konvice vodu. Na ex jsem sklenici vody vypila. Konečně má žízeň byla uhašena. Chtěla jsem se vrátit za Paytonem, ale začala se mi motat hlava. Celá místnost se se mnou točila. Špatně se mi dýchalo a bylo mi na omdlení. Udělala jsem pár kroků směrem k obyváku, ale začala jsem vidět rozmazaně. Co se to sakra dělo?Koukám na papírový dům
-Baru
ČTEŠ
Lost in life //DOKONČENO//
AdventureAmelie stratila paměť a hledají ji zločinci. Dokáže jí Payton před nimi uchránit? Někdy tam budou scénky 13+🔞