Nemohla jsem uvěřit, že se mnou Payton chce být i přes mou minulost. Myslela jsem, že se mu budu hnusit, když se dozví, že jsem byla opravdu děvka. Rozhodně jsem nečekala, že budu ležet na zádech a on bude nade mnou. Payton sklonil bradu a jemně se rty dotkl mých. Začal mě jemně kousat do rtů, dokud jsem je pro něho neotevřela, aby mohl polibek prohloubit. Připravil mě tím o dech.
15+
„Chci tě." zašeptal drsně a otřel se rty o moje. „Chci tě tak moc, že to nemůžu vydržet. Řekni, že mě chceš taky." zkousl mi spodní ret.
„Chci tě." vyhrkla jsem omámeně.
„Chci tě, Paytone." zašeptala jsem mu do rtů. S úsměvem si stáhl tričko a někam ho odhodil. Tělem se natiskl na moje a opět mě začal líbat. Jednou rukou mě držel za krkem, druhou za bok.
,,Musím ti to sundat." zamumlal mi do pusy a odtáhl se.
,,Úplně všechno." vzal do rukou látku mého trička a přetáhl mi ho přes hlavu. Pak jeho dlouhé prsty sklouzly k pasu mých kalhot a jedním rychlým pohybem mě jich zbavil. Payton mě zvedl do sedu a objal mě. Než mi došlo, proč mě objímá, tak má podprsenka skončila na hromádce oblečení u pohovky.
,,A teď kalhotky." jemně do mě strčil, abych si zase lehla. Zabořila jsem hlavu do měkké sedačky, a tiše sténala, když mi Paytonův jazyk přejížděl po citlivé kůži na krku, prsou a břiše. U lemu kalhotek zastavil. Podíval se mi do oči a stáhnul mi poslední kus prádla. Ležela jsem před ním úplně nahá. Pohledem skenoval mé tělo, když si sundával kalhoty i s boxerkami. Na vteřinu jsem spatřila jeho vybavení, než si na mě zlehka lehl. Začali jsme se vášnivě líbat. V podbříšku jsem cítila jeho erekci. Chtěla jsem ji cítit mezi mými stehny, tak jsem nohy posunula od sebe. Na vteřinu jsem zalapala po dechu, když jsem ji ucítila přesně na tom místě, kde jsem chtěla.
,,Bože, zlato, ještě ne. Nemám ochranu." odtáhl se a vstal.
,,Kondomy mám v ložnici." oznámil mi. Když zmizel z pokoje, napadlo mě, že půjdu za ním. Vstala jsem a utíkala do Paytonovi ložnice. Zrovna zavíral šuplík u nočního stolku, když jsem vešla.
,,Tady to bude pohodlnější." prohlásila jsem a svalila se do peřin.
,,Máš pravdu." pousmál se. Zuby roztrhl stříbrný balíček, vyndal ochranu a nasadil si ji. Roztáhla jsem nohy od sebe, když si lehal na mé nedočkavé tělo. Potřebovala jsem ho už cítit v sobě, ale Payton mě zase začal líbat a nikam nespěchal.
,,Paytone, prosím." zasténala jsem
,,O co prosíš, zlato?" zvedl hlavu.
,,Potřebuju tě."
,,Jsem přímo tady." naklonil se, aby mě políbil na rty.
,,Ne, potřebuju tě v sobě. Prosím." škemrala jsem. Beze slova si na mě lehl. Posunul se níž a zatlačil. Zabolelo, ale ne tolik, abych chtěla, aby přestal.
,,Můžu se hýbat?" zeptal se, když byl ve mně až po kořen. Zhluboka jsem se nadechla a přikývla. Payton se pomalu začal hýbat a já s ním.
,,Panebože, to.. je... úžasný... Ach.." vzdychal mi do ucha. Škrábala jsem ho po spocených zádech a sténala.
,,Ach, bože, to.... Proboha, Amelie." zavzdychal nahlas. Nahlas jsem zakřičela jeho jméno.
,,Miluju tě, Amelie, tolik tě miluju." slyšel jsem ho sténat.
,,Taky tě miluju." zamumlala jsem.Ještě bude epilog
-Baru
ČTEŠ
Lost in life //DOKONČENO//
AvventuraAmelie stratila paměť a hledají ji zločinci. Dokáže jí Payton před nimi uchránit? Někdy tam budou scénky 13+🔞