Payton's POV:
,,Amelie? Co tady děláš? A s taškou?" zíral jsem na Amelii, která přecházela přes silnici. Že by ti grázlové věděli kde jsme a přišli si pro Amelii? Utíkala před nimi? Poplašeně zacouvala zpátky na chodník a utíkala pryč.
,,Amelie!" křikl jsem a vydal se za ní. Když jsem běžel přes silnici, tak mě málem srazilo auto.
,,Debile!" zavolal za mnou řidič, ale ignoroval jsem ho. Potřeboval jsem zastavit Amelii.
,,Amelie, no tak! Stůj!" volal jsem za ní. Její nohy přidaly na rychlosti, a já už jí hodně ztrácel. Byla velký kus přede mnou. Běžel jsem jak nejrychleji jsem mohl. Když jsem myslel, že už jí ztratím z dohledu, tak najednou upadla.
,,Jsi v pořádku?" přisprintoval jsem k ní a pomohl jí se zvednout.
,,Nech mě!" vykřikla.
,,Co se stalo?" nechápal jsem. Co jsem provedl?
,,Nedělej hloupého. Já odcházím a laskavě se za mnou nežeň!" otočila se, ale já ji chytil za loket.
,,Nikam nejdeš." otočil jsem jí čelem k sobě.
,,Laskavě mi vysvětli co se děje!" zvýšil jsem hlas. Moje trpělivost přetekla, když stála a jen mlčela. Chytil jsem jí pevně i za druhý loket a zatřásl s ní. Věděl jsem, že jí to muselo bolet a bude mít modřiny, ale v tu chvíli mi to bylo jedno. Potřeboval jsem vědět co se stalo. Lidi se na nás dívali, ale ignoroval jsem je.
,,Tak co se sakra stalo?" zkusil jsem to znova.
,,Tak mě půsť." zasyčela. Nehodlal jsem jí pustit, bál jsem se, že by utekla.
,,Nepustím tě, dokud mi neřekneš co se děje." stisk jsem trochu povolil.
,,Nechápu to. Co po mě chceš? Proč se raději nemuchluješ s tou blondýnou a mě nenecháš na pokoji?" v jejích očích jsem spatřil slzy.
,,O čem to mluvíš? Proč bych se měl muchlovat s..." zarazil jsem se. V tu chvíli mi to došlo. To ona práskla dveřmi. Viděla mě s Maddison.
,,Kdyby jsi hned neutekla, tak by jsi viděla jak jsem jí odstrčil. To ona mě políbila. Ne já ji."
,,Jasně." v jejím hlase zněla ironie. Zhluboka jsem se nadechl a jednou rukou vytáhl mobil z kapsy od saka. Tou druhou jsem Amelii pořád držel. Vytočil jsem číslo na Maddison. Po prvním zazvonění to hned zvedla. Dal jsem hlasitý odposlech.
,,Ahoj drahoušku. To jsem ráda, že voláš." ozval se její hlas.
,,Ehm..Ahoj, Maddison. Pamatuješ na ten včerejšek?"
,,Jasně, brouku. Rozmyslel sis to? Už mě nebudeš odmítat?"
,,Řeknu ti to tahle. To co jsem řekl, tak to platí. Mezi námi nikdy nic nebude. Já mám rád Amelii, tak už mě nevyhledávej."
,,Pitomče, toho budeš litovat! Užíj si s tou courou dokud můžeš!" ukončila hovor.
,,Vidíš? Nic s ní nemám a nikdy nebudu. Já chci být jen s tebou, s nikým jiným. Neodcházej, prosím." pustil jsem jí. Modlil jsem se, aby znovu neutekla.
,,Kdyby jsi za ní nešel, tak bych tak nespanikařila." utřela si slzy z tváří.
,,Já vím. A mrzí mě to. Ale opravdu chci jen tebe." objal jsem jí a ona moje objetí naštěstí opětovala.,,Jak dopadl ten pohovor? Máš to místo?" zeptala se mě Amelie, když jsem došli na hotelový pokoj.
,,Dostal. Už zítra mám první hodinu."
,,To jsem ráda." vyzula si boty a lehla si na postel.
,,Víš, že jsi mě vyděsila? Bál jsem se, že tě ti grázlové našli." vyzul jsem si taky boty, sundal si sako s kravatou a lehl si vedle Amelie.
,,Oni nás nenajdou. Nemají jak. Nemůžou mít ani tušení, že jsme v Londýně."
,,Máš pravdu. Jen mi něco slib."
,,A co?" natočila hlavu mým směrem.
,,Že mě neopustíš. Že neodejdeš aniž by sis nenechala něco vysvětlit."
,,Tak dobře. Slibuju." pousmála se.
,,Děkuju." přitáhl jsem si jí na hruď a políbil do vlasů.
,,Půjdeme se nasnídat? Umírám hlady." řekl jsem po pár minutách ticha.
,,Já mám taky hlad. Tak jdeme." políbila mě na tvář a zvedla se z postele. Zvedl jsem se taky a šel se převléct do koupelny. Hodil jsem na sebe černé džíny a bílé tričko. Vlasy jsem si ještě trochu nageloval a vyrazili jsme dolů do restaurace. Dali jsme si oba dva lívance s javorovým sirupem. Pak jsme se vrátili na pokoj.
,,Do prdele." zaklel jsem, když jsem uviděl MMS, která mi přišla na telefon.
,,Paytone? Co se děje?" zeptala se mě Amelie, která si vybalovala věci do skříně.
,,Když tu Maddison včera byla, tak nás dole v hale zahlédl jeden paparazzi a začal nás fotit. Myslel jsem, že jsme stihli utéct, ale nestihli. Vyfotil nás." ukázal jsem jí fotku v mobilu. Byla to fotka z novin. Byl jsem na ní já s Maddison jak jdeme vedle sebe a uprostřed fotky byl napis Modelka Maddison Monroe randí opět s Payton Moormeierem! MMS mi poslala sama Maddison. Napsala mi k ní i tohle Podívej jak nám to spolu sluší, drahoušku.
,,Ale vždyť jsi říkal... Říkal jsi, že s ní nejsi..." Amelie zírala na fotku.
,,To jsem říkal a je to pravda. To si jen ten novinář vymyslel. Rádi roznáší drby." najel jsem prstem na zprávu a vymazal jí. Otevřel jsem internetový prohlížeč a zadal do googlu jméno Maddison Monroe a dal vyhledat poslední přidané články. Kliknul jsem hned na první odkaz. V článku se psalo, že se mnou zase Maddison randí a že jsme spolu šli na hotelový pokoj v Londýně. Samé kecy...
,,Pitomý novináři. Nemají psát drby, jen ověřené informace." vyrušila mě Amelie ze čtení článku.
,,Já vím, ale na tom nezáleží. Horší bude zda tuhle fotku uvidí ti grázlové. Budou vědět kde jsme!" ukázal jsem Amelie článek.
,,Co budeme dělat, Paytone?"
,,Já nevím.."Gn
-Baru
ČTEŠ
Lost in life //DOKONČENO//
AdventureAmelie stratila paměť a hledají ji zločinci. Dokáže jí Payton před nimi uchránit? Někdy tam budou scénky 13+🔞