Podrž mi vlasy, brouku

930 33 1
                                    

Payton's POV:
,,Takže ty s ní doopravdy chodíš a na mě jsi už zapomněl?" zeptala se mě Cierra, má bývalá přítelkyně. Nechápal jsem co tu dělá, já ji na večírek nepozval.
,,Ano, chodím s Amelii. Mám ji moc rád. A teď mě omluv." sundal jsem z mého ramene její ruku, a odešel hledat Amelii.
,,Zlato?" křičel jsem a procházel mezi lidmi. V obývacím pokoji jsem ji nenašel.
,,Proboha, jsi v pořádku?" vyděšeně jsem vykřikl, když jsem jí našel na chodbě. Ležela na podlaze a oči měla přivřené.
,,Všechno se motá." začala se smát.
,,Ty jsi opilá?" klekl jsem si k ní.
,,Víš, že ani nevím?" převalila se na břicho a se smíchem se začala plazit.
,,Co to děláš?" prohrábl jsem si rukou vlasy. Jak se za těch pár minut mohla tak střískat?
,,Asi budu zvracet. Koupelnooo, kde jsiii?" zpívala se smíchem.
,,Odnesu tě." vzal jsem jí do náruče.
,,Jsi tak zdatný. Miluju ty tvoje svaly." sáhla mi na biceps. Povzdechl jsem si a odnesl jí do koupelny.
,,Zvládneš to nebo ti mám nějak pomoct?" položil jsem jí na kolena před záchodovou mísu.
,,Podrž mi vlasy, brouku." houkla a předklonila se. Vlasy jsem jí chytil a čekal, že se vyzvrací.
,,Hm, nic." znovu se začala smát, když se ani po čtvrt hodině nevyzvracela.
,,Kolik jsi toho vypila?" zeptal jsem se a vlasy jí pustil.
,,Nemám tucha." se smíchem se ke mě otočila.
,,Je to jedno." zamumlala a přitiskla rty na ty mé. Zavřel jsem oči a vplul jí jazykem do úst. Pevně se mě chytla kolem krku a jazykem přejížděla potom mém. Čekal jsem, že bude cítit po alkoholu, ale žádný jsem necítil. Žádný alkohol z dechu, ze rtů, a ani z jazyka nebyl cítit. Tak jak mohla být opilá? Navíc, když jsme spolu tančili, tak opilá nebyla a pak jsem jí neviděl jen pár minut. Nedávalo mi to žádný smysl. Odtáhl jsem se a zadíval se jí do oči. Nebyla opilá. Byla zdrogovaná.
,,Ty sis vzala nějaké drogy?" zeptal jsem se a vzal jí za ruce. Hledal jsem nějaký vpich, ale žádný jsem nenašel.
,,Netuším." opět se rozesmála a zabořila mi hlavu do krku.
,,Amelie, potřebuju aby ses soustředila." chytil jsem jí za hlavu a přinutil ji, aby se mi dívala do očí.
,,Co jsi pila nebo jedla naposledy?"
,,Říkala jsem, že nemám tucha." zahihňala se.
,,Podívej, tančili jsme spolu a pak si odešla. Za pár minut jsem tě potom našel na zemi. Co se stalo předtím? Byla ses něčeho napít?"
,,Hm, možná. Nevím." vyprskla smíchy.
,,No tak, soustřeď se!"
,,Co po mě sakra chceš? Nic nevím." teď začala brečet. Objal jsem jí a hladil po zádech. Kde sakra mohla přijít k těm drogám? Musela je vypít nebo v něčem sníst.
,,Pojď." zvednul jsem si jí zase do náruče a odnesl nahoru do pokoje. Do mé ložnice.
,,Já nechci spinkat." zaprotestovala, když jsem jí položil do postele.
,,Hezky lež a ani se nehni." pohrozil jsem jí ukazováčkem a podíval se z okna ven. To auto tam pořád stálo. Fakt skvělý. Když jsem chtěl odvrátit zrak, tak jsem si všiml, že dveře od auta se otevřely. Z auta vystoupila vysoká btuneta
,,Proboha." zalapal jsem po dechu. Byla to Cierra.

Zachvilku jdu na tancování!💃

-Baru

Lost in life //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat