~Λυπάμαι που σε απογοήτευσα!🖤~

12 2 0
                                    

Ό,τι και να κάνω δεν είναι αρκετό!
Το μικρό για εσένα είναι για εμένα μεγάλο!
Μην κοιτάς που για εσένα τα μέτρα και τα σταθμά μετράν κανονικά και τώρα είναι 100 plus!
Γύρνα ξανά στο 0 και μέτρα μέχρι το 10.
Τότε θα καταλάβεις που ήμουν και που έφτασα, τότε μόνο θα καταλάβεις τι έκανα!

Χωρίς αναπνοή, χωρίς δύναμη,
εδώ στο πάτο ξαπλωμένη,
προσπαθώ να ξανά σταθώ όρθια..
και όμως! Όλα καταρρέουν ξανά!

Χωρίς καθαρό μυαλό, χωρίς φωνή, ούτε γεύση, στην αδυναμία υποταγμένη!
Προσπαθώ να σε πείσω πως υποφέρω
αλλά, ξέχασα, δεν μετράνε μπροστά στα δικά σου..

Λίγο πριν ήθελα να σκέφτομαι το μέλλον μαζί σου!
Τώρα άθελά μου, η μνήμη μου τρέχει στο παρελθόν να βρει εκείνο το αγόρι που πρώτο αγάπησα, που ενώ εγώ με έλεγα "άχρηστη" εκείνο μου έλεγε "Μακάρι να μπορούσες να δεις τον εαυτό σου μέσα από τα μάτια μου" και ενώ εγώ έλεγα "φοβάμαι" εκείνο μου έλεγε "Θα σε πάρω από το χέρι και θα σε καθοδηγήσω εγώ!"

Και τώρα με το ίδιο στόμα με απεικονίζει στο τέρας όπου έλεγα πως είμαι, μια αχάριστη, ντεμπέλα, που κάθεται όλη μέρα.. ένα πλάσμα που είναι μόνο ένα μάτσο κόκκαλα, κρέας και αμαρτίες που δεν αγαπά κανέναν και την πάρτι του ξέρει μονάχα να κοιτά!

Κάποτε αυτό το στόμα εύχονταν μια μέρα να με κάνει να δω το τι πραγματικά είμαι μέσα από τα μάτια του.. και... τελικά το κατάφερε!

Μόνο που εμένα άρχισε να μου λείπει εκείνο το αγόρι μα.. τι λέω;! Αυτό το αγόρι είναι που πια δεν του κάνω και δεν είμαι αξία μάλλον για εκείνο...💔

Είχα όρεξη να κοιμηθώ και να σε ονειρευτώ αλλά φοβάμαι μήπως πάλι με μαλώσεις, μήπως πάλι μου φύγεις, μήπως πάλι δεν είσαι ικανοποιημένος μαζί μου..

Τελικά.. κάποτε φοβόμουν τον άγνωστο δρόμο.. και τώρα τι; Γιατί να φοβάμαι κι εσένα;

Γιατί;......... 🖤💔



(15/1/2022)

~Μάρω Jackson~

~Η ψυχή που δεν γνώρισε κανείς!~Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ