~Ποιος το θύμα, ποιος ο δολοφόνος;~

40 5 0
                                    

Γυναίκα, ένα πλάσμα με χιλιάδες όπλα,
εξωτερικά και εσωτερικά,
άλλα ψεύτικα και άλλα αληθινά,
άλλοτε για καλό και άλλοτε για κακό, με αυτά τελικά νικά;

Όπλα να δει το μάτι σου που η μόδα έβγαλε για αυτές..
Όπλα να δεις που τα φορούν για να προκαλέσουν τα θύματα τους!
Όπλα να δεις και ο νους τα χάνει, παρασέρνουν πολλούς, ένας όμως προσελκύετε στην αγκαλιά τους και αυτές πέφτουν θύματα των σχεδίων τους, πεθαίνουν και συνεχίζουν..

Και τώρα είσαι έτοιμη να ντυθείς, βάλε το πιο κολλητό φόρεμα, κόκκινο ή μαύρο ίσως διάφανη τούλι ή δαντέλα ίσως πάλι να είναι στράπλες ή κλειστό, μάξι ή μίνι, μπούστο τέρμα βαθύ/μέτριο ή κλειστό.. καλσόν διχτυωτό, διαφανή ή μαύρο γυαλιστερό..
Άλλη εκδοχή; Παντελόνι μακρύ, σορτσάκι κοντό (καυτό), φούστα μάξι διαφανή/δαντελωτή ή μίνι γυαλιστερή/κανονική/δερματίνη.. μπλούζες κόντες/μακριές/στράπλες/εξώπλατες/κολλητές/φαρδιές....
Για τελευταία πινελιά; Αξεσουάρ διαμάντια και πέρλες, κολιέδες, σκουλαρίκια, βραχιόλια, γάντια γυαλιστερά/διχτυωτά/δαντελωτά.., καπελά, ζώνες, τσάντες...
Πολλά τα "εξωτερικά", όπλα τόσο ελκυστικά που το θύμα παραδίνεται μόνο του να φάει την σφαίρα*..
Και το φινάλε; Ιδού το πιο θανατηφόρο και καμουφλαρισμένο όπλο.. και πριν ανοίξεις την πόρτα να φύγεις, ανεβάζεις το ύψος σου για καλύτερη ορατότητα στα υποψία θύματα ή για να ανέβεις στο ύψος τους.. 8ποντα, 10ποντα, 12ποντα, 15ποντα.. λογίων-λογίων τα "Level", όσο πιο ψηλά τόσο καλύτερη και η θέα λένε, τόσο καλύτερη η ορατότητα, τόσο καλύτερα τα αποτελέσματα.. ένα όπλο σε πολλά μήκη και πλάτη, μεγάλα και μικρά, χρώματα σωρό....
ΤΑΚΟΥΝΙΑ!.. Ένα όπλο με διάφορες χρίσεις που τελικά σκοτώνει μόνο εσένα..

Και τώρα επί το έργον, το σχέδιο είναι έτυμο, το έγκλημα είναι κανονισμένο μετά τα μεσάνυχτα και αν δεν πετύχει τουλάχιστον θα κάνεις θραύση!
Πρώτη φάση, παίρνεις σβάρνα με τα "τσιράκια" τις φιλενάδες σου τους δρόμους για να κόψετε κίνηση και πρώτη στάση σε ένα καφέ/μπαρ για να αξιολογήσετε τα θύματα, να δείτε την υπάρχουσα λίστα και που ξέρεις, ίσως μπουν και καινούργια..
Μόλις μπήκες, πάρε πόζα, τα υποψήφια θύματα σας κοιτάνε, κάποια τσίμπησαν κιόλας, (οπ!) να σου και η αντίπαλες ομάδες κι αυτές έτοιμες για όλα, (ξενέρα, να!) εκεί στο βάθος σε βασιλικές πολυθρόνες και καναπέδες είναι οι "ανώτερες", "πραγματικές βιτρίνες" που ήδη τράβηξαν τα πρώτα θύματα.. «Δεν πτοούμαστε θα τα κλέψουμε! Τσιράκια ετοιμαστείτε ξεκινάμε!»
Και το πρώτο τυπικό κομπλιμέντο έρχεται από τον πορτιέρη, με χαμόγελο που ξέρεις πως δεν είναι αποκλειστικό.. και λες:
-Τσιράκια! Ελπίζω να εκμεταλλευτήκατε την "δόση" αυτοπεποίθησης γιατί τώρα μπήκαμε στην αρένα, δώστε τον καλύτερο εαυτό σας!!!..
Η αρχηγός (εσύ) μπροστά συντονίζει τα πράγματα και "πρώτη στάση" στο μπαρ για παραγγελιά, και με μια ματιά (να!) το τραπέζι στο βάθος είναι άδειο, φύγαμε και τα ποτά έρχονται..
Κάθεστε, βολεύεστε και τα όπλα παίρνουν θέσεις, λίκνισμα ελαφρό στη μέση (μέσα η κύλια, έξω στήθος) όλες έτοιμες για φωτογραφία, ύφος ιδανικό, ελκυστικό, προκλητικό, κάποιες σταυροπόδι για φιγούρα στο πόδι (τακούνι) άλλες όχι, και η κουβεντούλα ξεκινά (να!) και τα πρώτα χαζογελά (να!) και οι τσαχπινιές και που και που πέταγμα μαλλιού πίσω μην τυχόν κρύψει την θέα απ'τα βλέμματα.. Να, και η παραγγελιά κατέφθασε κιόλας, και τα κινητά για selfie με τα ποτήρια στο χέρι παίρνουν φωτιά, "Facebook", "Twitter", "Instagram" ξέρουν τι συμβαίνει.. Σαν μοντέλα στα social media, ξέρουν καλά τι σημαίνει να παίρνεις like εκείνη την νύχτα!
Δεύτερη φάση και χωρίζεστε σε δυάδες ""σουξου-μουξου μανταλάκια"" η μία στο κινητό της άλλης, και οι πρώτες ακτίνες λέιζερ πέφτουν και αποσπώνται οι προσοχές, κάτι αρχίζει να παίζει αλλά κανείς δεν ξέρει.. Και όσο πάει και αυξάνει, όσο πάει και φουντώνει, αλλαγές και απρόοπτα συμβαίνουν μα, στο τέλος, το ένα και μοναδικό θύμα κρίνετε ως οριστικό και η "παρέα" αυξάνετε..
Τρίτη φάση; Μάντεψε! Εδώ είναι και το κρίσιμο σημείο, δολοφόνος και θύμα στο ίδιο τραπέζι και όποιος τολμήσει να αγαπήσει φεύγει!!!...
Τέταρτη φάση, τα πράγματα μάλλον ξεκαθάρισαν και κάποια απ'τα τσιράκια έμειναν ξεκρέμαστα χωρίς θύμα <<don't worry!>> κάνουν κλίκα <<κριτική επιτροπή/παρατηρητήριο>> και βοηθούν στο έγκλημα!
Πέμπτη και τελική φάση, εδώ παίζονται όλα, ή το θύμα θα σκοτωθεί ή η νύχτα θα τραβήξει μέχρι το πρωί..
Η ομάδα φεύγει με <<κριτική επιτροπή/παρατηρητήριο>> και ζευγάρια να αλλάζουν μαγαζί για να αποπροσανατολίσουν τα θύματα.
Μπαίνετε στο καλύτερο club, βρίσκετε τραπέζι και ο σερβιτόρος αστραπιαία σας τακτοποιεί και παίρνει παραγγελία, άλλος χρόνος δεν περισσεύει, η ανυπομονησία δεν αντέχει και τα ζευγάρια αποτραβιούνται στο ρυθμό της μουσικής, η <<κριτική επιτροπή/παρατηρητήριο>> παίρνει θέση και κάνει τα πρώτα νοήματα: -καλό το θύμα!-, -συνέχισε!-... βεβαία ακόμα και για την "κριτική επιτροπή" υπαρχή ελπίδα, θύμα να βρεθεί και όλα παίζονται.....

~Η ψυχή που δεν γνώρισε κανείς!~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin