Μέσα στα μάτια μου αν κοιτάξεις, θα δεις το απόλυτο, χαοτικό σκοτάδι του μυαλού μου όπου εκεί δεν υπάρχει τίποτα πια που να θυμίζει ζωή..
Μην μπορώντας λοιπόν, να δεις κάτι απλώς θα βγεις χωρίς να σε νοιάζει..
Όμως κανείς δεν δοκίμασε να ανοίξει το φως του για να φωτίσει τον σκοτεινό μου κόσμο για να δει..
Και που να'ξερες τι χάνεις.. ή να πω καλύτερα την αλήθεια!
Εγώ είμαι αυτή που χάνω!
Όλα τα έχασα, τίποτα δεν μου έμεινε..!
Και έτσι μέσα στην απόλυτη σιωπή της μοναξιάς, μέσα εκεί στο απόλυτο χάος του εαυτού μου, μην μπορώντας καμιά φορά να το αντέξω κι εγώ η ίδια, νιώθω να πλησιάζει το τέλος και πριν ξεφυσήξω την τελευτέα μου πνοή, βάζω την μουσική να παίξει δυνατά έτσι ώστε να φτάσει σε κάθε σκοτεινή γωνία που κυρίαρχη μέσα μου... Αυτό είναι το "φως" μου πλέον, και εκείνη την στιγμή ξεδιπλώνετε μέσα στο χάος μου ένας άπειρος γαλαξία, όσα τα αστέρια του, τόσα και τα τρισεκατομμύρια κομμάτια που έσπασε η καρδιά μου και όσοι οι πλανήτες και οι κομήτες, τόσες οι σκέψεις και τα φαντάσματα μέσα μου..Εκεί μέσα χαμένη, εδώ και πολύ καιρό, πλέον δεν θυμάμαι πόσο..
Ξέχασα πως είναι ο ήλιος, πως είναι το φως του, δεν θυμάμαι πια πως είναι να ζεις..
Τόσα χρόνια σαν ζωντανή-νεκρή, δεν μπορώ να καταλάβω τους ζωντανούς και τους νεκρούς δεν τους ακούω..
Το πώς είναι να σε αγαπούν; Δεν ξέρω.. δεν θυμάμαι...
Πώς είναι να σε νοιάζονται; Δεν έχω ιδέα...
Πώς είναι να σε.. σε... δεν ξέρω...., δεν θυμάμαι πια τι άλλο κάνουν οι ζωντανοί...
Το μόνο που ξέρω και θυμάμαι καλά είναι ότι είχα και έχω μια απεριόριστη αγάπη μέσα μου
και δεν έχω ιδέα από που πηγάζει.. λένε πως αν δεν αγαπηθείς, δεν μπορείς να αγαπήσεις και το αντίστροφό μα..... Εγώ αγαπώ... δεν ξέρω γιατί, αλλά αγαπώ και θέλω να αγαπώ όλους αυτούς τους ζωντανούς αλλά και τους νεκρούς, μιας και που οι ζωντανοί σιγώ-πεθαίνουν από αυτήν την μαύρη εποχή και οι νεκροί πέθαναν άδικα από αυτήν, κυριολεκτικά και μεταφορικά....Γιατί τόσο σκοτάδι σήμερα... γιατί;
Πλέον, είμαι μουδιασμένη, δεν νιώθω σχεδόν τίποτα!🖤
Μην ανησυχείς και μην νοιαστείς ποτέ για εμένα! Δεν χρειάζεται!
Πρέπει αυτός ο κόσμος οπού οι ζωντανοί και οι νεκροί κυριολεκτικά και μεταφορικά υπάρχουν, πρέπει να ΣΩΘΕΙ!!!
Όλοι μαζί να τον σώσουμε!
Μην σταματήσεις πότε να κοιτάς ψηλά, είτε μέρα, είτε νύχτα, κοίτα ψηλά!!!
Εκεί είναι το βασίλειο της αιωνιότητας και εκεί βασιλεύει ο Βασιλιάς του κόσμου, Αυτόν να κοιτάς!...
Οτιδήποτε άλλο είναι ψεύτικο..
Μην ξεχνάς, η ψυχή μας είναι φτιαγμένη για το άπειρο, τίποτα δεν μπορεί να την γεμίσει εκτός από Τον Βασιλιά του Φωτός!Όσο για εμένα.. εδώ θα είμαι, στο δικό μου σκοτεινό χάος..
Ιησού, Βασιλιά του Φωτός, τα αδέρφια μου να σώσεις!..
Κάπου, κάποτε, θα βρεθεί και για εμένα μια μικρή ηλιαχτίδα που θα αφήσεις να ξεγλιστρήσει από τα χεριά Σου!Μέχρι τότε, το υπόσχομαι δεν θα σταματήσω ποτέ να σε αναζητώ, ακόμα και ένα μόνο κύτταρο μου να απομείνει, πάντα θα Σε αναζητά μέσα από το απόλυτο σκοτάδι!🕊🖤🌙🌟
(22/5/'19)
~Μάρω Jackson~
CZYTASZ
~Η ψυχή που δεν γνώρισε κανείς!~
PoezjaΣε αυτό το βιβλίο θα βρείτε τη δική μου συλλογή από ποιητικά κείμενα, λίγα ποιήματα και στοίχους που εμπνέομαι.. Όλα μαζί σε ένα βιβλίο για ασταμάτητο ταξίδι χωρίς αναμονή, σε μια ψυχή που δεν γνώρισε κάνεις! Ευχαριστώ πολύ όλους εσάς που αφιερώνετε...