A to tví udajný škrabnutí není škrabnutí teče s toho hodně krve........Blair Poznám škrabnutí jasný byl jsem už parkrát postřelen a tohle není zas tak hrozný je to vážně jen trochu bolaví škrbnutí ta kůlka se jen otřela o mojí kůži není tam jasný.......skrátka mířej jak naprosto nprosto slepí naštěstí o parchanti mím bylo jich tam asi dvacet a já se pak kochal prochazením po mrtvolách a spalovaním jejích těl.!
I když nejsem na ani jendý straně a střílení těch zvaných parchantů jak říkáš je pro tebe dobrý.......ale pro mě je to nechutný chození po jejích mrtvolách je to dost zvrhlí a co když i oni mají rodiny a děti co už nikdy neuvidí.!
Já věděl že to nepochopíš Blair.......!Sorry ,ale chápu to dobře a jak jsem řekla je to zvrhlí a to dost zvrhlí.....!!
Justin se zatvěříl dost divně byl to provinilí pohled ten pohled jsem na něm neviděla ,ale po pár minutách byl pryč.............a nahradil ho dabelský pohled který mě upřímně děsil.......
Bez jakýho koliv slova odešel do koupelny já jsem jen sklonila hlavu a myslela na to že jsem asi pitomá že se tu asi snažim o něco co není praktisky možný............je to tu.........já važně přiznala že ho chci změnit ,ale asi to u něj nejde nevím asi každá holka chce změnit kluka a já v hlouby duše věřila že u něj to jde.........ale nejsem si jistá jestli to říká moje hlava nebo srce protože citím i přitažlivost a to ne ke klukovi co je jako každý jiný co je romantik...........ale k tomu drsnýmu svudnýmu zabijáku se svali a okouzlujícím usměvem při kterým by roztál i ledovec do kterýho naboural Titanik.
CO to semnou je kéž by tu byl někdo kdo by mi s tím pohled kéž by tu byla nějaká kamarádka která by přibližně věděla co se děje...........a ještě proč nejsem na něj jako obvykle naštaná když mluví o zabijení lidí jsem naprosto zmatená....a nevím co si mám o svých pocitech myslet................................,ale co když to nejsou pocity..?!
Co když to je něco víc....................bojím se to říct i v mé hlavě a v nevím jestli to dokážu vypustit z úst.......Co když jde pouze a jenom o CITY............co když k němu něco cítím vážně děje se to já k němu vážně něco cítím!!!
Pokud to jsou city jak si myslím nesmí se to za žadných důvodů dozvědět je to jen v mích myšlenkách a tam to doufám i zůstane po delší dobu.!
Já vím kratká část a omlouvám se ,ale i tak doufám že se vám bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanfictionBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...