Musel jsem se na ní smát.Tanga jo?!Co ..................Ty si je viděl!!.!Byl to dobrý a hezký pohled.!Co....počkat.........Stejně neměl ses koukat.!Proč ne když je přiležitost tak se kouknu.!To je tvoje výmluva "když je příležitost tak se kouknu".!jo!Bylo vidět jak protočila obočím.
Vzal jsem jí deku ,abych trochu uvolnil atmosféru.!Hned začala řvat.Dej to jsem.......Justine no tak.....dej to jsem dělej.!Ne řekni....prosím!! Ne viděl si můj zadek to ti jako prosím stačí.!
Ne to mi nestačí bylo to jen na krátkou dobu.!Dej to jsem......a pousmála se bylo to poprví když jsem jí vyděl ,jak se směje.Skočila na mě rozkročno a tak jsem měl její zadeček na mím břiše naprosto užasný pocit.!
Chtěl jsem využít situace.A tak jsem dal jednu ruku na její zadeček a čekal co udělá.Koukla se na to a nadechla se ,ale nechala ruku na tom místě.!Položil jsem i druhou ruku.!?A znovu čekal co bude dělat........Koukla se na mě a otevřela pusu......jako by chtěla něco říct ,ale neřekla vůbec nic.!
Koukal jsem se na ní a chtěl jí políbit oblízl jsem si rty ........měl jsem chut ochutnat její dokonalé rty a líbat jí po celým jejím těle ..........chtěl jsem s ní šukat ,ale hlavně jsem chtěl mít její nahý tělo na tom mím.
Sedl jsem si ,ale furt jsem držel její zadek.!Přiblížil jsem se a slyšel její nadechy a výdechy ,jak se zrychlují a v jejím výrazu byl strach ,ale byla tam i zvědavost jako kdyby svýma očima říkala že to chce skusit a že chce vědět kam jsem ochotný zajít.
Přiblížil jsem se o něco víc svými rty k těm jejím .Ale vzdálila se hned co jsem to udělal samozřejmě jsem to skusil znova ,ale uhla pohledem.Olízl jsem si rty.......pustil jí zadek........a chtěl jsem něco říct.Proč né......Blair?!Nadechla slezla ze mě a odešla na balkon šla ,ale dost opatrně docela vypadalo že se bojí odejít.!
Z pohledu Blair:Musela jsem vztát nemohla jsem se s ním líbat ani s ním spát.Šla jsem na balkon kde jsem se zhluboka nedechovala a vydechovala a snažila jsem se dýchat normálně.... vítr se začal zvedat a cítila jsem jak mě vítr studí na obličeji !Neuběhlo ani 5 minut a Justin tam přišel za mnou.!Proč ne?!Zeptal se naštvaným a i trochu zmateným hlasem!Nemůžu.!Proč nemůžeš?!Zhluboka jsem se nadechla a otočila jsem se na něj.!
Nechci spát z někým u kterýho nemám jistotu ,že mě hned po tom nezabije nebo nepošle k fotrovi.!Šla jsem zpátky do vnitř kde jsem si lehla a zavřela oči.!
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P**
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanfictionBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...