Šel jsem do koupelny pro žínku kterou jsem namočil do ledoví vody a dal jsem jí to na ranu.AAA to bolí.!To vydržíš!!Koukl jsem se jí do očí měla na trochu napuchlí oči samozřejmě jsem věděl že celou noc brečela.!Co ?!Ty si brečela?!Tet tě to zajímá?!Jo!!Jo.........brečela když ti někdo řekne ,že si coura a to tě ten dotyčný ani nezná?!
Měla recht neznám jí a řekl jsem o ní že je coura!!Koukal jsem jí do očí s kterých vyřazoval vztek,nenavist ale hlavně strach!!Na tady máš ten opklad jdu se kouknou po něčem k jídlu !!
Z pohledu Blair: Koukala jsem se mu do jeho hnědých očí které říkali jsem vrah a jsem na to hrdej .!Koukla jsem se na svojí ruku která příšerně bolela byla odřená do krve a někde byli náznaky modřin.!Když jsem se koukla na svojí ruku chtěla jsem ho přizabít.
Šla jsem do koupelny kde jsem si utřela oči pak i celý obličej.!A našla kartáček s kterým jsem si začala čistil zuby.!když jsem se koukla na svoje bilí tryčko bylo rozmrousaný a kalhoty mě příšerně tlačili do pasu taky byli špinaví.
Nachvili jsem si je rozepla ale bylo mi to prd platný klidně bych tu bez nich hodila ,ale mám tanga a nepotřebuju tu nikomu z nich ukazovat svojí prdel.!Chvíli jsem se rozmýšlela ,ale už bych to hodinu v těch kalhotech neydržela .
Kalhoty jsem sundala a rychle jsem přeběhla z koupelny do pokoje kde jsem si přes sebe omotala deku a moje nohy byli v nebi konečně je nic netísnilo.
Justin pochvíli příšel s miskou ovoce a lahví vody za ním byl i Jaden.!Který si asi deku na mím polonahým zadku vysvětlil špatně!!
O NÉ......Vy dva?!Co.........Ne vžadným případě!!Tak proč máš tu deku ?!Tlačí mě ryfle.......... nemáte tu cokoliv jinýho co bych si mohla oblíct.!Hmmmmm Jo mám tu nějaký černý leginy a černý svetr.!A půjčil by si mi to?! Jasně ,ale potřebovalo by to vyprat je to po jedný kurvě co tu byla.!
V týhle situaci si nechci stěžovat ,ale vážně mám nosit něco co nosila nejaká ženská co si tam nechá sáhnout od kohokoliv.!!Sorry ,ale nic jinýho tu nemám přemáchnu to a bude to jako kdyby to kurva na sobě neměla.
Tak to je vážně...bezva mít oblečení po nějaký kurvě.!.......Chceš ještě něco přemáchnout?!Jo to tričko co mám na sobě a ty ryfle.!Tak mi to podej!!Až se otočíte!!Máš snad na sobě spodní prádlo.?Jo mám ,ale stejně se otočte.!!
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :D :))
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanfictionBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...