Dovolil ti někdo v tom hrabat.!No..........Ne nedovolil.........jak dlouho hraješ?!Hrál jsem?!!!Proč si toho nechal.!Blbá A hlavně stará historie............................proč ti to vlastně vykladám.!
Otočil se a začal hledat neco pod posteli.Koukala jsem na kytaru a pak na něj přišlo mi divný a zvláštní ,že hraje a proč toho nechal.
Po chvíli našel to co hledal chvíli se jen tak koukal,a pak se zedl a šel přímo za mnou šla jsem asi tři kroky do zadu až jsem narazila na zed hned co ke mě došel mě chytl za ruku a dost hrubě mě táhl k posteli kde mě nasadil pouta na mojí bolavou ruku zahákl za pouta tentokrát to dal ještě na těsnějc než před tím.!
Auuu to příšerně bolí a tlačí.!Jo tak to má bejt má to bolet tady totiž nejsi doma.................jseš u kriminalníku u vrahů můžu tě kdykoliv zabít doufám ,že si to takhle uvědomíš.!
Stála jsem tam a slzi se mi hrnuli do očí ,ale kvůli němu rozhodně brečet nebudu radši jsem si sedla na zem a opřela se o postel a bouchala se hlavou o postel.!
Vymyslela bych cokoliv abych nemyslela na mojí bolavou ruku ,ale jinak to nešlo pořád jsem sičela bolestí kdykoliv jsem z rukou sebemín hýbla.
Po chvíli jsem se začala nudit a nevěděla co dělat z poutama jsem mohla max kosek popojít.Koukla jsem na kytaru ,která byla skoro vedle mě chytla jsem jí do volné ruky....... snažila jsem hrát,ale s poutama o kolo ruky to nešlo parkrát jsem přes struny přejela rukou kdybych neměla pouta byl by to slastnější zvuk. Ale aspon to brnkaní bylo lepší než kdybych jak dement pozorovat zed.
Po umorných dvou hodinách sezení jen tak na zemi jsem měla přesezenej celej zadek a chtěla jsem se projít nebo aspon vztát.
Když jsem se pokusila vztát tak mě pouta vrátila spátky o něco se zasekli a tak jsem jak debil byla nucená sedět na zemi koukla jsem se pod postel kde bylo snad víc věcí než ve skříni.!
Vytáhla jsem nějakou krabice ,ale víc mě upoutala ta za ní když jsem jí výtahl tak jsem přemýšlela jestli se do ní mám kouknout vzpoměla jsem si co Justin říkal ,ale i přes všechny jeho výhrušky jsem krabici otevřela.
Byla tam velká spousta fotek a když jsem se naně začala dívat byla tam celá jeho rodina poznala jsem to podle očí měl je stejný jako starší muž myslím že to byl jeho děda.Vážně nemám ponětí co se stalo a co ho jsem přinutilo jít.!
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanficBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...