Můžu se na něco zeptat?!Co chceš!!?Chtěl jsem na ní být schválně nasraný.Tak nic?!Zakroutil jsem očima a zeptal jsem se jí znova!:Co si chtěla Blair?!
Jak.............jses dostal...........jsem ?!Co proč tě to kurva zajímá?!Sorry zapomen na to ,že jsem se vůbec ptala.!
Naštvaně odešla z balkonu a šla do koupelny kde nehorázně práskla dveřma a zůstala tam až do 10 večer já si zatím na notebooku pouštěl různý filmy obvykle to byli horory ,ale když ten poslední co jsem měl uložený jsem dokoukal jsem si pustil něco o zombikách .!
Hodil jsem na sebe peřinu a sundal si kalhoty a byl jsem tam jen v boxerkách a bílím tryčku.!
Jen co jsem tričko hodil někam na zem tak Blair zatím vylezla s koupelny a lehla si na postel.!Kde si udělala culík a dala si na sebe deku.Lehla si párkrát hlasitě vydechla a koukala do stropu.!Koukl jsem se na ní a vypl film.......notebook jsem dal na zem.!
Opřel jsem se o polštář a jedním okem na ní koukl nijak neragovala tak jsem se začal koukat oběma .!Co?!Nemůžu se koukat?!Ne nemůžeš.......můžeš se pozvat další s těch tvých kurev a tu celou noc očumovat.!To je dobrý dneska nemám chut´ navíc jsem ospalej.!
Zakroutila jsem hlavou a obrátila se na mě .!Děláš to zas?!Co dělám?!Vždycky nahodíš ty oči a pak usměv a já jsem s toho nesvá a nehorázně po tobě toužím .!Co že jako vážně?!No to jo Justine pojd ke mě.!
Justine!Justine?!.......Co?!Usnul si?!Proto si mě nemusela budit:?!Tak sorry ,ale řval si ze spaní.!
Byl jsem trochu vyděšenej a doufal jsem že nic neslyšela zvlášt´ jestli jsem vykřikoval její jméno.!Co jsem řval.!Jen si knourar a zhluboka dejchal........Asi se ti zdálo o těch kurvách.!V hlavě jsem si oddychl a lehnul si znova.!
A na co koukáš?!Něco o zombíkách!
Z pohledu Blair: Už jsem ho viděla jmenuje se Mrtví a neklidní ,ale překvapuje mě ,že ho máš v notebooku!!To jako proč tě to tak překvapuje?!Je to romantický film.!Proč myslíš ,že mě romantika nebere.!
Intuice!Zhluboka jsem se nadechla a zasoustředila jsem se na film.!Proč jí zachranuje když ví že by ho mohli zabít jsou proti němu lidi i kostnáci.!Zamiloval se do ní na první pohled.!Ten film mi nedává smysl.!
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :* :P
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanfictionBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...