Část 21.

2.8K 120 0
                                    

Klidně si lehni!!Ne to je ........nechci!!!Fajn tak tam stůj.Nestala bych kdybych neměla pouta a .........nemohl by si mi to sundat už necítím ruku?!Kdyby si neutíkala tak by si to neměla.!Kdyby si nebyl vrach tak bych tu nebyla.!

Tak že je to moje vina.!Nikoho jinyho za to nevinim.!Ale prosím tě máš se tu dobře........poslední vězen co tu byl nevydžel ani 2 hodiny.!Jo mě radši dáte k tomu kokotovi který má stejný DNA.!Jo je stejnej ,jak ty taky si rád nechá dělat špinavou práci za ostatní.!

Ty o mě nevíš nic.!!!Ale jde to uhodnout jseš zazobaná barbina co si o sobě myslí bůch ví co využíváš ,jak vypadáš aby si zbalila kluky lépe řečeno si coura!!

Jeho slova mě bolela  njdřív jsem stála z otevřenou pusou po chvíli jsem si sedla napostel a nevšímala si ho!!Dobrou noc ti přeju....c....ouro.!

Z pohledu Justina: nesere mě co jsem řekl je to pravda.Ale začalo mě vadit ,jak řvala na zemi.!Můžeš být ticho!!Ne nemůžu jsem na to moc velká coura a barbina.!Ale prosím tě neříkej ,že to od kluka slyšíš po prvý.!Jo slyším!!LŽEŠ!No jasně nevíš kdy lžu tak drž hubu!!

Tet bych nejradši výtáhl ze stolu zbran a náboje a střelil jí do hlavy.!Otočil jsem se a začal jsem usínat.............

Probudil jsem se kolem 8 ráno a když jsem se otočil tak Blair ležela vedle mě sice byla zády ,ale nevadí.!Otřel jsem si oči a začal jsem si prohlížet koukal jsem se na ní na její ubrečený oči a pak jsem si všiml její levé ruky za kterou byla připoutána.

Měl o kolo pout obři modřiny a bylo to celkově červený asi to měla fakt na pevno.!Začal jsem hledat klíč všude po kapsách možná že jsem i trochu panikařil.!

Když jsem ho našel tak jsem k ní přišel a pak jí rozvázl ruku měla tam příšernou modřinu.Probudila se a hned se lekla jak jsem u ní stal ,ale pořadný leknutí přišlo když se koukla na svojí ruku.!O můj bože .............za to můžeš ty Justine!!Ty nemáš utíkt jinak by se to nestalo.!To je tvoje výmluva jako fakt...!!

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby:) :P

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat