Část 64.

1.8K 109 0
                                    

Až po tom co byl v místnosti zas klid jsem si všimla že mi nesundal  podprsenku.!Přisun ke mě svojí hlavu a jemně pošptal.Byla si naprosto užasná!!To ty taky Justine!!Oba jsme ještě chvilkami lapali po dechu.!

Pak si Justin lehl vedle mě a zřejmě sundal kondom který následně hodil do koše vedle nočníhu stolku.!Pak se kě mě přitulil.Ani nevíš Blair jak dlouho jsem na to čekal a snil o tom!.

Já jen doufám že touhle nocí to neskončí.!To se neboj Blair to jsem se jen v posteli rozcvičoval.!Usmála jsem se na něj.Ještě chvíli jsme se líbali ,ale pak jsme nějak usínali po tý skvělí noci...

Když jsem se ráno probudila tak Justin ještě spal sedla jsem si a koukaa na něj a usmála jsem se.Počítala jsem že mě ráno bude trochu bolet a nemylila jsem se.......... pod posteli leželi moje tanga oblíkla jsem si je a šla do koupelny kde jsem si začala čistit zuby.

Zamnou se jako duch zase oběvil Justin.!Ahoj jak ses vyspala?!Vyplivla jsem a pak mu odpověděla.

Naprosto skvěle.!To jsem rád vedle tebe se mi spalo užasně.!Přiblížil se ke mě a chyt mě za zadek.Rád šaháš holkám na zadek.Na ten tvůj jo je vypracoaný a je pevný celkově je k zakousnutí.Otočila jsem se k zrcadlu a snažila se dočistit si zuby.

Justin si stoupl za mě a z krku mi odhrnul vlasy a pak mi začal krt přijemně laskat.......a bylo to tu zas to chvění vyplivla jsem pastu a otočila jsem se na něj hned začala ta válka jazyků.....,ale tentokrát když jsem se  jen kouskem oka koukla na jeho obličeji nebyl ten snaživí výraz kterej měl vždy když se semnou líbal ,ale usmíva se.

Justin mě pochvíli k sobě přitiskl takže jsem ucítila jak se znovu zvědšuje jeho boule v kalhotách.!

Doufám že se vám část bude líbit omlouvám se za chby a že je tak kráta příště bude delší :) :P

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat