Z pohledu Justina: Při přípravě jsme všichni mysleli jen na jedno jestli je to bouda nebo ne.........nikdo s toho nebyl nadšený a není se čemu divit Davis není člověk kterému se dá věřit je známo ,že je intrikář a že vždy má plán A,B,C,D a tak dále, dá se říct, že ten chlap je připravený na vše.
A právě z toho jsme všichni podělaný................rád bych o sobě řekl ,že se ho nebojím ,ale to bych hodně lhal.
Všichni nachystaný v oblecích jsme šli do auta a asi poprvé jsme byli ticho slyšeli jsme jen motor.A pak to přišlo obří dům dál od města byl ,jak palác jen jsem si pomyslel kde jí mám v tom domě hledat tedy jestli tam je............ jestli žije tak si dokážu představit tmavé vězení kde je jen jedna žárovka která ke všemu bliká..........je tam mříž a za ní je ustrašená dívka která se klepe zimou a má hlad.
Doufám že se moje představivost nestane skutečností.
Všichni jsem vystoupili z auta a šli pomalu a nejistě k hlavním dveřím jediný co jsem slyšel byla hudba a kroky lidí.
"Tak jo kluci jsme tu hlavně v klidu jasný všichni.......jo a to především platí pro tebe Justine ne ,aby si jí šel hledat nesmíš vyjít z role jinak je po nás všech jasný?"!Naprosto Paule".
Zaklepali jsem a dveře se otevřeli a za nima byl nobl nábytek, zhruba 60 lidí možná víc byli tam ženy a muži a mezi nima Davis ,který se smál a šel přímo k nám.
"Zdravím pánové vítám vás u mě doma......... chovejte se ,jako by to byl váš dům ...........a neodcházejte, večer si s váma promluvím ,ale tet' se dobře bavte."!
"Děkujeme pane"!
Nemohl jsem tomu uvěřit vážně jsem v tom domě v domě kterému by se normální člověk vyhnul velkým obloukem a já tu stojím a mám se chovat ,že ti lidi co jsou tady nás nechtějí zabít a mám je brát jako spojence no snad zvládnu.
Přišli k nám číšnice s tácem ,a dali nám sklenku šampaňské na přípitek.Do prostředka si stoupl Davis a nadzvedl sklenku.
"Tak na nás co přežili a jsou se mnou v týmu a na to ,že se tu můžeme bavit jen díky pár lidem , tím chci představit skupinku kluků kteří nás dovedli k vítěství na ně "!.
Všude byl slyšet jen zvuk cinkaní sklenic....................... ,ale zvuk se utlumil a byla slyšet jen hudba která taky utichala ........byl jsem otočený a popijel drahé šampaňskékdyž všem směřovali oči na jediné místo................a to na vršek schodů.........nechápavě jsem se otočil ......a tím jsem pochopil
ONA..........
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :))
Písnička pro lepší atmosféru. :)
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanficBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...