Vlastně jo nedokázal jsem s tím žít já ji miloval a najednou jsem všechno zničil a pak jsem narazil na Paula kterýmu jsem všechno řekl on mí řekl o sobě a řekla co dělá a zeptal se mě jestli bych mus tím nepomohl a tet jsem tady.!Aha a to tě nenapadlo nic jinýho než se přidat k mafianům!Nic jinýho mě v tu chvíli nenapadlo
Nechápala jsem jeho logiku zatím co on jedl tak ja koukala na východy a na to čím bych ho mohla zabít.Nechceš si jít dát sprchu.?
Jo to bych mohla když tu tet nikdo není.!Usmála jsem se na Codyho a šla nahorů samozřejně Cody pozoroval každý můj pohyb když jsem došla do pokoje hrozně jsem si vyčítala ,že jsem to neudělala ,ale stejně by mi to asi neprošlo.!
Šla jsem do koupelny a byla jsem naštvaná sama na sebe ,ale napustila jsem si plnou vanu vody.!A celá se začala mýt do dlaně jsem si nalila šampon a umyla si celou hlavu po celý vaně jsem se rozvalila a užívala jsem si relax.!Blair ....Blair?!No.!Už jseš?!Skoro......proč Cody?!
Jen jsem ti přines něco aby ses tu nenudila.!Chvíli počkej hned jsem venku.!Vzala jsem si ručník a začala si sušit jednotlivé místa.!Pak jsem si nasadila spodní prádlo a na to mikynu okola vlasů jsem si omotala ručník a vyšla ven!
Máš tu oběd...... doufám ,že máš ráda vegetarianský burgry.!Dík určitě neodmýtnu lepší než další salát.!Taky jsem ti přinesl knížku doufám že si jí nečetla a taky doufá ,že čteš?!
No obvykle čtu časopisi o modě nebo drbách na celebrity ,ale klidně si přečtu i tohle všechno je lepší než celý den koukat do zdi a říkat si do jakýho průšvihu jsem se to dostala.!Aha no myslel jsem si že si viděla film stmívaní.!Jasně že jsem ho viděla jsem holka a sexy upíři si nenechám ujít.Společně jsme se na sebe usmáli.
Tak jo jdu si lehnout jsem grogy a ty to sněs a když tak si to přečti.!Jo díky.!Cody.?!Ano?!Díky za všechno i ,že si mi řekl o Lenny vím ,že to pro tebe muselo být těžký!!JO bylo to těžký ,ale zvládl jsem to.!
DOufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanfictionBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...