Část 14.

2.7K 141 0
                                    

Fajn Liame nezapoměn na mlíko tohle je zkyslí.!Jasně že na něj nezapomenu!

Tak jo Justine a Jadene vy jí tu hlídejte a já se jdu vyspat !!Spal si až do 10 já spal jen hodinu..... vážně potřebuješ spánek víc ,jak já.!Jo Justine to zvládneš navíc máš pokoj obsazenej tou holkou trak spát nebudeš ještě tě zabije ve spánku.!

Někdy mě Cody fakt sere ,ale známe se od děctví.Zatím co on šel chrápat jsem se já a Jaden přemystíli ke dveřím kde jsme hlídali tu holku byli jsme tam asi půl hodiny.Když jsem slyšel ránu jako by do něčeho bouchla strašnou silou.

Co tam sakra dělá?!Šel jsem tam a Jaden čekal u dveří.Ta holka nebo Blair seděla na balkoně a koukala na ně ,jak na vraha.....no asi nahodila správnej výraz ,ale nevadí.

Začalo se blískat a nad domem se oběvili i temný mraky ,ale ona dál seděla na tom bálkoně snažil jsem se s ní navázat konverzaci.!

Bude pršet.......nechceš třeba............jít dovnitř?!Nic neříkala jen se zas koukla a sjela mě pohledem.!No tak jestli chceš zmoknout tak si ti zůstan!!

Určitě lepší než být v tom vašem doupěti vrahů.!Zas jsem měl zásek nemohl jsem příjít na nic co bych jí na to mohl odpovět určitou chvíli má pravdu ,ale nezná všechny fakty.!

 Tak jsem se zas snažil nějak změnit téma.!Kolik ti je ?!Proč.............to mě chcete prodat nějakýmu nadrženýmu chlapkům !!Neprodáváme lidi a nejsem si jistej jestli by o tebe v posteli měl někdo zájem.!

Jo vy je jen zabijíte že!!Koukla se na mě a ironicky se usmála ,ale pak zas nahodila svůj vyděšený výraz a i nasraný pohled.

Měl jsem jí dost a chtěl jsem odejít!!

Z pohledu Blair: zpoměla jsem si na svůj plán a napadlo mě co ho trochu změnit a to tak ,že se budu se využít svojí ženskou stránku a třeba mě půstí nebo uteču.!

Doufám že se vám část bude líbit a budu začínat novou story a nejsem si jistá z divčím jménem tak jestli máte nápad na jméno tak napište koment :DP Jo a omlouvám se za chyby :):D

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat