Část 15.

1K 73 5
                                    

Z pohledu Blair: seděla jsem na křesle a koukala se do nějakého časopisu co jsem našla v domě byl o zahradničení vím zní to nudně ,ale je to lepší než opakované přemýšlení nad životem.

ten Časopis jsem prolistovala asi osmkrát a můžu říct ,že jsem si pamatovala každou kytku a každý článek o ní ................až tak je to zlé.Ale mé deváté čtení přerušil zvuk hlavních dveří narovnala jsem se a zaposlouchala jsem se do zvuků ..................v celém domě byl až takoví klid , že jsem slyšela i kroky které šli přímo do mého pokoje ,ještě předtím se kroky před dveří zastavili a dvakrát zaklepali.

"Dále.!To jsem já Blair."

Stál tam Davis s úsměvem přes celou tvář.

"co chceš?Jen jsem se chtěl pochlubit vítězstvím nad mojí konkurencí."Ach velice zajímavé ,ale pokud nechceš nic jiného....tak můžeš jít oslavovat s někým koho to zajímá."........No Blair mám pro tebe ještě jednu věc.........dárek."!...........Dárek ......proč?"No myslím že by se ti hodil třeba dnes večer."Dnes večer co se děje?"Nic zvláštního Blair jde jen o pouhou formalitu jde o mé dobré způsoby.......tady to je Blair na velkou oslavu ......jen to nejlepší tak se připrav a v osm se můžeš připojit ke mě a oslavě tedy pokud se nechceš věnovat čtení o zahradničení."

Odešel z pokoje ,ale já jen koukala na obří bílo šedou krabici s černou stuhou.......netrvalo mi ani minutu a krabici jsem musela otevřít.

a v ní byli naprosto dokonalé dlouhé rudé šaty ,krajkované dlouhý rukáv a velký rozparek na zádech vím Davis je hrozný ,ale jedno se musí nechat vkus má.

Jen díky těm šatům jsem se rozhodla jít na tu oslavu jen tomu něco chybělo.............po chvíli přemýšlení byl outfit dokonalí chtělo to boty ,které byli ve skříni černé 12 centimetrové které měli na sobě malé třpytky.

Ani jsem se nenadála a bylo sedm hodin a já nevypadala nijak dobře a tak jsem se jen díky úžasným šatům rozhodla si něco udělat i s vlasy dala jsem si je do culíku a vlasy v něm jsem si vyžehlila......byla jsem plně nachystaná a stihla jsem to do 19:55...............když jsem otvírala dveře slyšela jsem lidi, slyšela jsem cinkaní sklenic ,slyšela jsem pomalou hudbu co se hodí na plesy a hlavně jsem slyšela lidi.

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :))


Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat