Část 54.

2K 118 0
                                    

Moc se omlouvám ale 2 dny se mi jsem nedařilo dostat a když jsem se sem dostala tak mi nešlo přidat novou část a až dneska když jsem se probudila tak jsem to skoušela a uplně jsem se zaradovala když už to zas jde :)

Přepnul všechny programy až to skončilo na 45 byli tam rani zprávy a fotka Blair.!A znova je tu upozornění Táto dívka Blair Summer Davis je už 3 týdny nezvěstná naposledy byla vyděná v nočním klubu od tý doby jí nikdo neviděl nevolá ani neodepisuje ale vratný říká že se tu noc ještě vrátila domů co se ale stalo pak je pro nás pouhýma otázkama a teoriema.!

Kdyby o ní něco věděl čeká ho bohatá odměna od jejích rodičů ,který jsou za svojí dceru zaplatit i ohromné sumi peněz.!!Policie prohledala víc jak půl New Yorku tet se chystají prohledat zapadní stranu New Yorku a rodiče i policie vás prosí jesli by jste neprohledali své okolí a dívku tak nepomohli najít to je ode mne dneska všechno děkuji za pozornost.

A doprdela !!To je všechno Jadne co na to řekneš jsme ve velký prdeli zapadní New Yorku tady bydlíme je to víc jak v prdeli tohle je průser ,jak prase.!Kde jsou kluci.!Cody a Herry šli nakupovat a Liam chrápe.

Do pár minut přišli z nákupu Cody a Herry.!Panové musíme vám něco říct!!To i mi vám.!Blair je všude?!Jak všude.?.Je na bilbordech na lavičkách dokonce i na mlíku koukni se !!

Kouknul jsem se na polotučný mlíko co měl Herry v ruce a Blair fotka z textem vyděl si jí zavolej na policii.No vy o tom Paul?! Jestli ne tak se stačí kouknou do nejblišího obchodu nebo lavičku.!Ty rodiče jsou fakt schopný zaplatit vše jen aby se vrátila!

Myslím ,že budeme muset odjed z New Yorku aspon než to vyšumí takhle na nás brzo příjdouje jasný že odlehlí sidlo z chlapama bude policii připadat jako jasný cíl k tomu aby to tu prohledali¨!Budem muset počkat až na Paula co k tomu řekne?!No tak Justine známe ho všichni určitě bude chtít odjed a tak to tak bude jde se balit chlapy musíme odjet už dneska v noci!

Z pohledu Blair:Brobouzela jsem se dost pozdě boužel ve vaně bolelo mě všechno zada zadek krk už nikdy nechci spát ve vaně.Hned jsem vstala a šla osprchovat samozřejmě jsem se i oholila a umyla si hlavu.!

Po půl hodině ve sprše jsem si šla vyčistit zuby a oblíct se pak jsem vyšla ze dveří a na posteli čekal Justin se skleničkou rumu.!

Koukla jsem se na Justina hlasitě jsem se nadechla a vydechla a pokroutila očima.!Co je?!Nic Blair nemůžu na tebe koukat.!Ne nemůžeš ty už určitě ne!!Tak fajn ,ale chci ti říct ,že se budeme muset přemystit.!

Přemystit ak jako pemýstit?!JO zřejmě tvoje matka a fotr rozhodli že prachy utratí za to aby tě našly.!Laskavě nech moje rodiče napokoji a už si je neber do huby.!Usmíval se na mě.!Nechápala jsem o co mu jde.!Proč se křeníš jak dement?!!!!

Brzo zjistíš.!CO.........co zjístím!?!Jen co jsem se otočila tam stál Cody a Liam usmáli jse a oba mě něčím praštili tak silně jsem jsem že jsem omdlela.!

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat