Ok já jedu s tím klukem domů.!Fajn já taky pojedu jen dojdu na záchod a vačistím si to tam než to uschne .!Ok já ti zítra zavolám.!Jojo!
Šla jsem na Záchod ,ale byla tam cedule přes celé dveře Mimo provoz použíjte záchody za salonkem.!Dneska mám fakt den blbecl.!Šla jsem za salonek rovnou na záchod kde jsem všechny věci v kabelce vyházela ven vzala jsem si ubrousky a začala čistit kabelku na saku to naštěstí nebylo vidět.!
Ale po chvíli drhnutí jsem přišla ,že to kabelka nepřežije.!Všechny věci jsem náhazela zpátky do kabelky když jsem se snžila odejít tak jsem slyšela křik zblízkosti na zachodech nikdo nebyl ale řvaní jsem furt slyšela koukala jsem se jestli to nejde od někud z venku ,ale taky tam nikdo nebyl.!
Šla jsem ven ze zachodů a slyšela další křik poznala jsem ,že to jde od salonků!!Šla jsem opatrně ......skoro před vchodem do salonku jsem škobrtla o roh koberce co čouhal ze země celá jsem se svalila na zem.!
Když jsem se pokoušela stát tak jsem si všimla ,že želuzie nejsou uplně dole a když jsem se tam koukla viděla jsem Herryho ,jak drží nějakýho chlapa nevěděla jsem co tam dělá a tak jsem se musela znovu podívat.!Byli tam 3 který mlátili jednoho po každý ráně jsem trochu cukla ,ale byla jsem zvědavá a tak jsem koukala dál.!
Všimla jsem si ,že jeden vytahuje velký nůž s kapsy vykulila jsem oči a zhluboka jsem dýchala ,ale do pár minut ten co držel nůž se rozpřáhl a uřízl tomu dotyčnýmu hlavu která odletěla dál všichni byli od krve.!!Nechtěla jsem na sebe upozornit ,ale je to instink.!!!
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.!
Pomalu jsem se to snažila rozdejchávat ,ale všimli si mě........ všichni tři se na mě otočili.!Já jen tak tupě seděla na zemi a koukala tomu co ho zabil do očí.!V hlavě mi něco říkalo "Běž"Dělej zabijou tě"Pak jsem se spamatovala a hlas jsem poslechla rozběhla jsem se ze dveří.!O můj bože...bože!!
Mám dojem ,že běželi za mnou ,ale nedostali se přes ty davy lidí jelikož mám menší postavu tak jsem se vešlo do malích mezer mezi lidma.!
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby:P
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanfictionBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...