Část 25.

2.4K 122 0
                                    

Vzala jsem ručník a vysušila vanu do který jsem si pak sedla chvíli jsem jen tak pemýšlela ,ale pak jsem usínala , po 10 minutách mě probralo tukaní na dveře.!

Blair.!Vylezla jsem z vany  no spíš jsem vyskočila a otevřela dveře.!Co?!Chci si dát sprchu.!Můžeš jít.!Sedla jsem si na kraj postele a koukala na dveře koupelny ,ale po 2 vteřinách jsem vyskočila když jsem si představila co tu dělali.Přeběhla jsem pře celou místnost a sedla jsem si na křeslo a trochu jsem se uvelebila nevěděla jsem  co dělat chtěla jsem docela spát ale nešlo to.!

Sedla jsem si a prohrábla jsem si vlasy rukou a rukou jsem si podepřela hlavu.Justin když vylezl na mě koukal.Myslel jsem ,že už spíš.!Ne nespím nejde to.!Tak máš jít do postele.!......Ne dík nepotřebuju chytit nějakou nemoc od tebe a té trvé kámošky na noc.!

Dělali jsme to tam kde tet sedíšíš.!Vyskočila jsem hned jak to do řekl.A začala jsem se čistit.!V postely bych to nedělal tam spím.!Obvykle člověk to , dělá v postely!!´Já to tam nedělám......pak bych jí musel převlíknou!Prosím....ušetři mě informací a tvým sexualním životě!!

Přišla jsem k posteli a sedla si na okraj pak jsem položila hlavu a zvedla naho na horů ale stejně l jsem si lehla zadama k němu tak ,aby mě neviděl a já neviděla jeho.

 Nechceš peřinu?!Ne.....radši ne !!Fajn ...,ale  ve skříni je ještě jedna deka!!Chvíli jsem váhala ,ale na konec jsem vztala oteřela jsem skřín kde měl spoustu oblečení a krabic .......na vrchní polici jsem viděla deku.!

Z pohledu Justina: Pozoroval jsem ,jak jí sundá není dvakrát velká.!Nechceš pomoct?!Ne já si myslím ,že  deku zvládnu sundat!!Židli máš támhle!!Dík!!Pozoroval jsem jí dál.... když lezla nahorů po žídli a natáhla se po dece tak se vytáhla i mikyna a já tak měl skvělí výhled na její zadeček.

Měla jí vypracovanou a určitě by se mi vešla do rukou taky mě překvapilo ,že má tanga ale byl to hezký pohled před tím než jdu spát .!Hned co si zas vlezla do postele se koukala nahorů na strop já se otočil na ní.

Doufám že se vám část líbí a omlouvám se za chyby :) :** .)

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat