Justin se na mě koukal měl mylí výraz pousmála jsem se na Justina........boužel sem asi byla unavenější než sem myslela zavřeli se mi oči až jsem usnula.Když jsem je znovu otevřela cítila jsem se v pohodě i spokojeně jelikož mě hlava bolela jen trochu.Ale když jsem otevřela oči ležela jsem na Justinově hrudi.
Rychle jsem se rozkoukala a postupně jsem se odtahovala pomalu aby nic necítil ale zvláš i potichu a celou dobu jsem se snažila myslet na to co se večer stalo.
Z pohledu Justina:Spal jsem v pohodě ,ale moje spaní bylo přerušený ranou hned co jsem se probudil ležela Blair na zemi.!
Naklonil sem se z postele a musel jsem se usmát bylo vtipný vydět jak he na zemi rozplaclá.Co tam děláš?!Převalila jsem se a asi jsem spadla.!Co hlava?!Ta je snad v pohodě,ale bolí mě ruka.!Zasloužila sis to do mích věcí ti nic není ber to jako poučení!!
Fajn sorry ,že jsem se ti hrabala ve věcech............a ty se mi neomluvíš?!Nemám důvod se ti omlouvat.!Omluva typu kvůli mě si málem přišla o ruku by mi stačila.!jak říkám furt je to tvoje vina.!
Určitě se budu omlouvat když si za to může sama...No nic jdu si dát sprchu!!To ti to s tou ženskou dneska nestačilo myslela jsem si ,že jste se vykoupali dost podle jejího smíchu?!
Bylo to včera a moc jsem se neumyl.!Tvařila se znechutěně ,ale netrápilo mě to!!Šel jsem se do sprchy a pak k umyvadlu si vyčistit zuby hned co jsem vyšel s koupelny jsem si šel lehnout světlo bylo vypnutý a Blair spala začal jsme se převlíkat.!
Když jsem rozvítil světlo u postele tak se Blair otočila na mojí stranu tím jsem jí vyděl.Lehl jsem si vedle ní a koukal na ní.!Měla mírně našpulený rty který vypadali užasně byli naružovělé vypadali výjmečně a skvěle hned bych se s ní chtěl líbat aspon okusit její rty.
Po chvilce jsem se všiml,že náplast kterou měla přilepenou na hlavě se odlepovala.Opatrně jsem k ní příblížil a znovu nalepil............pomalu jsem začal sjíždět rukou po její tváři.!
Trochu se pohla ,ale spala dál lehnul jsem si rovně a koukal do stropu......snažil jsem se usnout ,ale pokaždý když se mi zavřeli víčka jsem se probral a netuším proč ,ale vždy jsem měl potřebu se na Blir kouknout.!
Další půl hodinu jsem věděl že jen tak neusnu a tak jsem si na okraj postele a ze stolku jsem začal hrabat cigarety a zapalovač jen co jsem je nahrabal jsem si vztal a šel jsem na balkon kde jsem si zapalil.!Po chvíli jsem si všiml ,že bouchli na balkoně dveře a v nich stála Blair.!
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanfictionBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...