Část 47

2.2K 114 0
                                    

Hned co jsem vyšel do pokoje mi Blai vyklouzla z naruče a chtěla se jít vrátit.Ne Justine pust mě paříme.!Ne Blair ty si s pařením skončila jdeš do postele.!!!!Hmmmmm Ne já tě poslouchat nemusím a taky nebudu jsem člověj a jako člověk si můžu dělat co chi je to můj život.!Vážně meleš neskutečný sračky když seš opilá!

Ale houby já jsem naprosto střízlivá.!!!Jo jasně to ti tak určitě budu kdokoliv věřit!Zavřel jsem dveře a zamknul je aby Blair nemohla odejít.Ale Blair mi kliče vzala z ruky a začala s nima běhat po pokoji.!Blair to není vtipný naval ty klíče jsem!!

Ne!Blair no tak není to vtipný!!!To ani nemá!!!Tak jsem naval ty klíče!Ne!Blair ,ale no tak.!Vlezla na postel a začala skákat.!Blair slez ublížíš si!!Ale prosimtě nebut takovej blb a pojd ke mě!!Ne Blair prostě slez z tý postele!Hm ne.!Všiml jsem si jak se jí do peřiny zamotali nohy a po ani ne 10 sekundách se jí nohy podlomili a ona padala.Naštěstí jsem to postřehl a chytil jí.!

Měla zavřený oči a čekala ránu,ale pak je otevřela a koukala na mě.Děkuju...!Že by si zestřizlivěla když si málem spadla

.Ne ani ne.......!!!Vážně jen poděkovaní za to že jsem tě vytáhl nahorů a tet tě zachránil před pádem z postele.!Naklonila se a dala mi pusu na tvář.!Narovnala se a vyklouzla mi z naruče............,ale já si tuhle šanci nedám znovu vzít...................... chytl jsem jí kolem pasu a citil jak se její tep zvyšuje............dal jsem jí pusu na pusu což bylo poprvé co jsem měl šanci okusit její rty.

Po pár sekundách jsem to zkusil znovu tentokrát mě pustila dovnitř a já měl skvělou šanci citil jsem jeji jazyk ja se sladil s tím mím.Pomalu jsem začal posouvat ruku k jejímu zadku kde jsem jí ho začal všelijak mačkat a hladit a druhou jsem ji něžně držel za bradu.

Mohlo by to dojít dál ,ale ty opilci dole zatukali na dveře.Pomalu se vzdálila a na jejím výrazu bylo vydět zmatení.Hned příjdu!!Nic neříkala jen polkla a do ruky mi dala klič.Když jsem šel ke dveřím otočil jsem se a ona si sedla na postel.Byl jsem pryč sotva 5 minut  a ona už spala.

Z pohledu Blair: Ráno když jsem se probrala jsem chtěla umřít moje hlava i břicho protestovali a řvali že alkohol už nikdy pozřít nechtějí.!

Nepamatovala jsem si na nic s tý noci jen na miliony panaků co jsem do sebe házela sedla jsem si na kraj postela a čekala až se trochu vzpamatuju.!Chtěla jsem si jít vyčistit zuby.!Ale když jsem oteřela dveře byl tam Justin.!

"O náše slečna já to zvládnu to nezvládla".Hahaha jen mě bolí hlava.!Dala jsem si na kartaček hodně pasty a začala si čistit zuby.Justin si stoupl ke mě a začal hledat něco v  zrcadle.!Co jsem včera nezvládala pokud vím zvládala jsem to dobře.!Nic nevíš....naprosto si to nezvládala!!!!!

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat