Část 80.

1.7K 104 2
                                    

Blair vypadal naprosto božsky ty nové hnědé vlasy jí skvěle ladili k očím a k pleti vynikl její obličej vypadala starší vypadala užásně a ta sexy košile co na sobě měla a jak byla namalovaná prostě jsem stratil slov já...........ten kterej nikdy nedokáže držet hubu jsem neměl slov.


Páni Blair si to ty?.Jo Justine jsem to já teda spíš moje nový já.!emm......hmm..............eeeemm..!Emm a hmm jediný co na to řekneš Justine?!Hmmmm jo teda moc ti to......................emmm............vypadáš skvěle Blair.!


Děkuju Justine a asi bych měla odejít když tu budete dělat kdo ví co nechám vás tu osamotě......Blair odešla a já měl chut se otočit a pořádně jí zulíbat...........,ale rozmyslel jsem si to když jsem se otočil a tam stála ta holka oproti Blair vypadala divně najednou jako bych jí začal s ní porovnávat a Blair se rozhodně nevyrovná............v hlavě mě proběhlo co s tím asi budu dělat.


Z pohledu Blair: úžasný pocit vám povím viděla jsem jeho výraz viděla jsem, jak se na mě kouká...........koukal se na mě jinak.............a když jsem odcházela tak to bylo taky něco extra cítila jsem z jeho strany pozornost jako by mě probodával pohledem ,ale to probodnutí bylo z mé strany skvělí.


Šla jsem do hlavní místnosti kde jsem si sedla na gauč a sledovala televizi společně z Codym a Herrym který u toho kouřili vodnici a popijeli rum................ale nemohla jsem nechat bez povšimnutí ,jak na mě oba civěj,prohlížej a hodnotí.


Co na mě tak oba cívíte?!Nic jen si jiná?!Paní Cody všimnul sis a pokud to je poklona tak děkuju pěkně.!Jo Blair Cody má pravdu sluší ti to a si jiná..!Dík Herry............a myslím že by jste měli přestat hulit ubírá vám to mozkoví bunky.


"Ale neubírá a jestli jo tak si dost pozadu tak že dej si s nama .!"Cody natáhl ruku a podal mi ubalenou trávu z kapsy vytáhl zapalovač a zapálil to.


Jednou jse si potáhla a musela jsem si zakašlat bylo to kapánek víc silný než jsem zvyklá.


Z pohledu Justina: šel jsem dolů a tu kurvu přenechal Liemovi.............tam už se rozjíždělá zhulenecká párty mezi nima tam byla i Blair která tu dobu měla joint v puse a potahovala.


Sedl jsem si a koukal na ní rtěnka na puse k tomu joint bylo to sexy ještě jak se u toho kousala do toho rtu a roztomile smála vyděl jsem jak to na ní začína mít účinky.


ooo Justine ty jseš tu nevšimla jsem si tě.............,ale seš tu brzo to musela být asi rychlovka jinak nevím proč tu si tak brzo.?!


Pořádně nasála a vydechla a koukla se na mě a čekala na odpověd.Nespal jsem s ní to bych potřeboval delší chvíli chtěl jsem sem jít a pobavit se.


Usmála se a pořádně do sebe zas vdechla kouř z jointu......já se naklonil a dal jí znamení aby kouř co má v sobě vdechla do mě.Koukla se na mě a všechen kouř pomalu vdechla do mích úst.


Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P


Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat