Jako by mnou něco projelo co přerušilo pláč a křiky po svobodě vzpřímeně jsem se koukala na limuzínu od které jsem byla jen několik metrů......................a pak přišel ten okamžik když jsem čekala co za hrůzné stvoření vyleze z limuzíny nebo spíše kdo nosí jméno můj otec.
sklonila jsem hlavu ,ale narovnala jsem jí ve chvíli když jsem slyšela jak se otvírají dveře z nich vyšel chlap světle hnědé vlasy na kterých byl náznak šedin knír který byl zastřižený a opečovaný také by se v něm našli šediny když vystoupil z limuzíny viděla jsme že malá nejsem podle mého odhadu měl 2 metry něco..........byl v šedém obleku ........dlouhé rukávy mu schovávali tetování které podle mích výpočtů měl po celých rukou.
změřila jsem se na jeho obličej zelené oči a s malým náznakem úsměvu se na mě koukal zřejmě si myslí že vyvolám nějaké emoce ,ale já se na něj koukala a měla svůj výraz bez citu v obličeji asi jsem vypadala jak po botoxu.
"Ahoj Blair moc rád tě poznávám."Kéž bych mohla říci to samé ale hnusí se mi jen se na tebe podívám a je jedno jestli máme stejné DNA můj otec nejsi."Páni Blair si mi víc podobná než jsem si myslel taky rád vyvolávám konflikty." Já ale nevyvolávám konflikt říkám to co je pravda."hmmm no Blair myslím že to s tebou nebude lehký ale věř že si na tenhle styl života brzy zvykneš.
Tak takhle se tomu říká pchee.
Stoupla jsem si tak aby mě slyšel i Justin a i ostatní co stáli kolem mě a začala po všech křičet pravdu.
Tohle není život zabije lidi berete jim jejich životy pro nic za nic nevidím v tom žádný jiný fakt než že jste narušení ty lidi co zabijete mají rodiny milované ,ale to vy neznáte nikdo tady z vás nemá nikoho kdo by ho miloval nikdo z vás.................vás nechce proto jste vyvrhelové společnosti.....................užijte si život o samotě a já doufám že ten váš"životní styl" vás brzo zabije.!"
Než jsem vlezla do limuzíně narovnala jsem se a ukázala na všechny prostředníček a dodala "Naserte si všichni!"
sedla jsem si do limuzíny a koukala z okna jak se všichni po sobě koukají a lamou si makovice já se ,ale koukala na chlapa co šel přímo k Paulovi se stříbrným kufrem.... A měla jsem jasno proč mě nezabili nespíš finační obnos a zalíbení mého fotra.
Z pohledu Justina: "Páni Justine ta tvoje holka má ,ale vyřídilku!"Sklapni Cody není to moje holka.!"Ale prosím tě mluvíš se mnou přitom periferním viděním koukáš na ní."To není pravda.!"
Moje oči se upřeli na chlapa kráčejíc k nám s kufříkem který šel před Paula."Tak jo Paule tady to je "otevřel kufr a v něm několik papírů.
Co to je Paule?Lhal jsem vám pánové!!Co o čem to meleš Paule?V tomhle oboru platí několik pravidel jedno z nich je že musíš něco obětovat aby si něco získal.............Sorry Justine ,ale tentokrát jsem obětoval něco tvého a to tu holku abych získal něco co patří mě.!Co si Kurva udělal?Justine netřeba sprostých slov stačí jen říct že tím jsem se vykoupil mám svobodu!
To co si mi říkal o ní není pravda že jo?!NE ani v nejmenším dost rychle si mi uvěřil!Ty sráči jeden "Celou dobu to byl tvůj plán že?!JO jen jsem nevěděl že se do ní až tak zamiluješ myslel jsem v tom byl jen sex ale jak se ukázalo tak jste k sobě cítili něco silnějšího než jen vášen ,ale že jste se milovali jak jsem řekl sorry Justine je to jen dopředu uzavřený obchod.
Ty jeden sráči za tohle zaplatíš zabiju tě jen co budu mít možnost to si pamatuj.!
Dal jsem na zem zbran s tím že jí s té limuzínu dostanu i bez toho abych někoho zabil.
"Justine ne stůj"?!Ne Harry já jí musím dostat ven je to moje chyby že je tet s ním že jsem to dopustil to se nemělo stát.!
"Je pozdě Justine?!"Otočil jsem se a koukal na limuzínu která odjiždí pryč jediný na co jsem měl chut bylo řvát ,ale byl jsem zlomený klekl jsem si na zem a koukal jak limuzína mizí v dáli jak jsem tu kterou jsem miloval ztratil jen kvůli vlastní chybě......chybě kterou si nikdy neodpustím!
Z pohledu Blair: Sedím v limuzíně která jede buch ví kam koukám z okna a zjištuju že moje svoboda je v tahu že patřím muži kterého už tet nemohu vystát který na mě kouká a ví že má nade mnou moc tohle je jak noční můra ale i tak se snažím myslet na něco příjemného ,ale v mých myšlenkách je jediný on vše co jsme prožili každá vzpomínka každá příjemná chvíle není nic jiného než Justin.
A já Blair vím že Justin je minulost a že všemu hezkému už je jen
"KONEC ?
Doufám že se vám část líbí a nebojte se protože tohle je zatím první část příběhu :)
Děkuji za vaší podporu a všem přeji příjemné čtení i druhé části :)
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanficBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...