Po půl hodině znuděnosti a přemýšlením nad tím kde to vlastně jsem někdo přišel ke dveřím a klepal na ně.Justin okamžitě otevřel dveře z koupelny a šel rovnou otevřít dveře chvíli jsem čekala co bude až otevře dveře ,ale v nich stála další kurva byla trochu opilá no hodně se motala.!
Ale Justin jí hned začal líbat předemnou.To se vážně snaží abych na něj a tu holku žárlila nebo co upřímně mi trochu bylo zle .!Ale pak Justin šel přímo ke mě pár kroků jsem couvla zatím jsem v pozadí postřehla kurvu co se slíká.........když jsem neměla kam couvat tak se ke mě Justin přiblížil a chyt mě za svetr a za něj mě tahal až do koupelny kde mě povalil na zem a zamkul.Já jsem kráva před pár hodinama jsem se líbala já s ním a tet se libá z nějakou děvkou nevím ,ale nebylo mi moc dobře.!
Sedla jsem si a opřela se o vanu půl hodiny jsem tam seděla a poslouchala ty skřeky.!A pak jsem si řekla: Proč bych tu měla být za chudinku já je to debil a nevíc jestli umřu tady nebo u fotra víjde to nastejno když chce válku má jí mít at vidí co dokáže zasobaná holka.!
Vztala jsem a řekla si že ho nejdřív trošku vyprudím..!Šla jsem směr ke dveřím kde jsem slyšela jejich skřehotaní zvadla jsem ruku a ze všech sil zatukala na dveře.trochu jsem ustoupila ale zas ty zvuky.!Vstala jsem a šla rovnou ke dveřím kde jsem zas zatukala tentokrát jsem tukala tak silně že se dívím že jsem do dveří neudělala díru.!
Pak nebylo minutu nic slyšt a já se ,jak debil usmívala do dveří.Ale pak to zas začalo tentokrát jsem se naštvala a silně jsem několikrát za sebou zabouchala na dveře.
Slyšela jsem kroky směrujucí ke dveřím a pak odemykaní dveří ,ale ne u koupelny ,ale u dveří Justinovi ložnice.Pak jsem znovu slyšela kroky co šli přímo ke mě slyšela jsem odemykaní a pak do dveří vrázil Justin.!
Co si myslíš ,že jako děláš když někoho takhle vemu je jasný že má držet hubu a být z ticha v koupelně chtěl jsem si užít ale odešla si spokojená.!!!!!Jo jestli přestaneš dělat ty tvý naprosto nechutný zvuky který upřímně holky akorát odrazíš tak jo jsem spokojená jsem totiž princeznička a jsem holka která není zvědavá na ty tví zvuky který z ní ,jak kdyby si ta ženská sedla na kočku a navíc nebudu se tě bát když mě vezmeš za svetr a zatahneš mě do koupelny pro info nemám co stratit a na tebe si klidně hubu otevřu jen aby si věděl otevřela jsem si hubu na všechny co mě trochu srali nemysli si že ty seš vyjímka chlapče!!!!!
Bez toho aby cokoliv řekl jsem zabouchla dveře dost silně a u toho jsem se neskutečně usmála měla jsem radost že ta stará Blair je zpátky a jen tak neodejde zvlášt když mě bude furt někdo takhle srát!!
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P a další část bude až v ponděli dneska odjíždím na hory a neberu si notebook tak že bych to neměla ani jak psát
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanficBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...