Část 99.

1.3K 89 3
                                    

"V autě Blair bál se že by to byla bouda tak poslal mě......mužem jít!.Ne já.......já nechci!!"To máš ,ale smůlu už čekal dlouho a nebyl si jistý ,ale přijel do New Yorku jen za svým zbožím.!"Zbožím já nejsem věc jsem člověk.Koukla jsem se na Justina který se vyhýbal mým pohledům............koukala jsem kolem sebe koukala jsem na auta,na stromy na člověka co pracuje pro mého otce a na lidi kteří pro mě byli přáteli ,ale nic nedělali jen tupě zírali vážně jsem se cítila jako věc jako zboží sklonila jsem hlavu a na řasách se mi objevili slzy které se snažili co nejrychleji utéct z mích očí......nic víc než útěk bych si v tuto chvíli nepřála.

Blair je čas!!!"Vstala jsem ruce za zády s pocity jako bych právě mířila na jatka......skloněná hlava která směřovala na zem a upřeně se dívala s kapky deště se prolínali mé slzy.

Narovnala jsem hlavu a koukala že jsem i s tím chlapkem ušla pár metrů  a něco.......no mé srdce mi říkalo jediný jestli tohle je konec chci aby poslední pohled směřoval k někomu kterého miluji i když z jeho strany jsem si byla čím dál méně jistá.

I tak jsem se koukla přes rameno a viděla to byl smutný i přesto že měl šátek přes půlku obličeje jeho oči řekli své přímo křičeli jsem poražen a další důkaz byla jeho zbran všichni jí měli v pozoru jediný on jí měl danou dole.

"To nemůže být konec!!"

"Co si to řekla Blair?!

Bylo to jak zpomalený záběr padouch nevěděl co se děje ale oběd jako já chtěla udělat co je třeba.......ruce za sebou ,ale i tak jsem měla dostatek sili na to se z jeho pevného sevření dostat........................................rychle bez váhání jsem ho kopla do jeho mužství a běžela přímo k Justinovi nikdo od Justina nevěděl co se děje ,ale s otcovi skupiny všichni okamžitě zareagovali a běželi zamnou...........................cítila jsem se jako v akčním filmu koukala jsem za sebe byli kus ode mně skoro jako by mi dýchali za krk ...............................,ale já ze nevzdala svého cíle ....................běžela jsem tak rychle jak jsem jen mohla každý můj sval v křičel ale nic krom svého srdce jsem neposlouchala.

Běžela jsem za Justinem který si sundal šátek z jeho úst  a nechápavě na mě koukal..........Já využila volných úst k tomu možná nejodvážnějšímu polibku s mém životě.

Spojila jsem naše ústa a dala takoví polibek jako by byl poslední.Pak jsem dala bradu na jeho pravé rameno a v rychlosti a udýchaným hlasem řekla "Justine pomoc mi"!!

Zatím mě od něj odtrhli dva chlápci který mě chytli a měli úmysl mě dotáhnout až k autu.

"Justine prosím!!JUSTINE!ŘEKNI NĚCO ..........COKOLIV!!slzy mi tekli proudem nevěděla a srdce  bušilo jako pominuté.................ale Justin nic neděl jen na mě koukal.........................a právě v tu chvíli jsem pochopila že je konec.

Doufám že se vám část bude líbit omlouvám se za chyby a omlouvám se že tak dlouho nic nevyšlo ale nemám moc volného času :) ps: písnička pro lepší atmosféru 


Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat