Část 13.

1K 77 7
                                    

Z pohledu Blair: Snažila jsem se jakkoliv zabavit ,ale strašně jsem se nudila každá minuta byla jak hodina..............napadlo mě se podívat do té skříně jestli je tam něco hezkého ..............a upřímně byly tam i kousky které bych si koupila a jelikož byla tak strašná nuda začala jsem si ty věci zkoušet.

Z pohledu Justina: bylo skoro až uspokujicí vidět Paula s červenou hlavou ,a díky tomu jsme na chvíli zapomněli co vypukne za půl hodiny jo bylo to tady to co nám pomůže ,abychom se zalíbili Davisovi.

Vyjížděli jsme na cestu každý zbran v ruce upřímně nervozita byla cítit úplně od každého každý se snažil jakkoliv s nervozitou vypořádat já jsem se všelijak  kroutil a v hlavě si zpíval několik textů písniček.

a o půl hodiny déle a o 10 kilometrů dál jsme byli na místě byl to nějaký sklad dál od všeho nikde nic jen pár křoví a pár suchých stromů sklad vypadal dost schátrale ,ale nikde se neozývala střelba vůbec nic bylo ticho bylo slyšet jen praskání suchých větví nikdo nevěděl co se bude dít čekali jsme tam jak blbci asi 10 minut.........a začali jsme si říkat třeba jsme tu pozdě nebo brzo nebo jsme na špatným místě řekli jsme takhle asi 30 teorii ,ale pak jsme viděli známou tvář jak jde ze skladu byl to Charlie měl škrábance po celém těle a trochu kulhal nikdo nikde jen on.

"Co se ti stalo?"!Co by si řekl Paule?!"

"Přijeli jsme pozdě?"Ne Justine jste tu ,jak jsem řekl všichni jsou už mrtví a mí kolegové upřímně o pár z nich jsem se postaral sám."Charlie chceš říct že si zabil i svoje spolupachatelé.!"jo Justine vím zní to šíleně ,ale byl to jediný způsob jak je umlčet tet můžeme říct že jste mi pomohli zabít je všechny a Davis vás bude znát a pozve vás k němu do sídla...................................A raději se neptám proč vypadáte ,jak kapela na cracku.!"

"No nic Davis tu bude za pár minut volal jsem mu tak se trochu zaserte možná by přišlo i v hod pár škrábanců a vyprázdněte si zásobníky nesmíte nechat nic náhodě je schopný se zeptat na všechno takže doufám že jste připravený  lhát nejdřív nechce mluvit jen mě a pak až vás osloví okecávejte vše na co se vás zeptá jasný?!"

"úplně!.

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :)))

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat