to snad ne dělám to zas je to stejný jako v prváku kluk mě odkopnul a já brečela ,ale to se nestane nebudu tu truchlit sakra jsem Blair Summer Davis můj táta je zřejmě mafián a já se tu rozhodně nebudu hroutit kvůli nějakýmu klukovi žádná holka nemá tohle za potřebí.
Odešla jsem z pokoje a šla přímo za smíchem holek který šli od Jadena z pokoje přišla jsem k nim Jaden nikde jen ony byli rozvalaný na posteli a četli si nějaké časopisy celkem tam byli dvě jedna černovlasá a druhá měla rudé vlasy..........obě se na mě podívali a smutně se koukli.
Děje se něco"?řekla černovláska.Ne jen potřebuju od vás pomoct!!Obě se na sebe koukli a divili se znovu se koukli na mě a spustili.
Jak bychom ti mohli pomoct?! chci aby jste ze mě udělali dospělejšího člověka nechci vypadat jak tet vypadám chci vypadat nově líp zkrátka sexy dokážete to?
To si piš že to dokážeme ten kdo tě takhle rozhodil pozná za co si zač.........A mimochodem já jsem Becka a tahle zrzka je Hannah.....těší mě usmála jsem se a nasadila svůj šibalský úsměv...
Holky mě začala opečovávat začala to nechtama seděla jsem na židli v Jadnovím pokoji a koukala na obří zrcadlo přede mnou.............další krok byl že mi umyli hlavu ,ale obě na mě koukali a já na ně dost zmateně....
Děje se něco?!Jo děje tvé vlasy nejsou nic moc jsou uschlé barva hrozná vybledla zničené konečky a rozcuchaný na pohled.....Co chcete dělat?
Změníme je trochu na trochu přirozený a sexy vzhled.....Koukla jsem do zrcadla zamyslela jsem se a schválila jim to.
Fajn...................Hannah vytáhla mobil a někomu zavolala at přiveze barvu na vlasy.............docela jsem se zhrozila buch ví jak to dopadne buch ví jestli se mi to bude líbit...
Zatím co jsme čekali na barvu mě holka začali brát zgruntu tím myslím že jsem se cítila jako v lázních moje plet která byla suchá bez make upu bez menšího šarmu zářila k nepoznání.......................další krok moje vlasy nějaká další holka přivezla barvu na obalu jsem viděla hnědou barvu tím jsem se začínala čím dál víc bát co to bude až to bude .
Hlavu jsem měla od barvy tet stačilo jen čekat..............během čekaní vzali svoje kosmetické vybavení a okamžitě začali pracovat na mém obličeji ucítila jsem umělé řasy cítila jsem řasenku oční stíny samé staré věci které jsem na obličeji neměla pořádnou řádku dnů pak mi vlasy opláchli a byli hnědě........
Myslím že jsme odvedli dobrou práci co říkáš?!Jo je to perfektní je to dokonalí měli by jste si otevřít salon a nedělat tu těm debilům potěšení...........máte navíc.
Děkujem a tet poslední finální část.............do ruky mi dali černé rifle a tmavě modrou košili a nechybělo ani nové černo růžové prádlo žádné tanga poředně sexy podpsenka a kalhotky byla jsem připravená jít a ukázat se..
Z pohledu Justina: Chtěl jsem se nějak odréagovat a tak jsem si řekl že si zavolám kurvu přišla neměl jsem moc náladu na sex ,ale aspon nebudu myslet na Blair...........tu holku jsem táhl ke mě do pokoje a když jsem otevřel stála tam Blair.
Nemohl jsem se vzpamatovat byla tam a byla hezčí než kdy jindy koukla na mě a mě bylo jak kdybych zažil znovu vánoce dárek byla ona.
Doufám že se vám část bude líbit zítra jsem dám ještě jednu ,ale zhruba 9 dní nebudou vycházet žádné části jelikož jedu do Chorvatska a tam kam jedu není wifi :) :P
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanfictionBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...