Část 8.

3K 159 0
                                    

Hned jsem se snažila vatočit mami i táty číslo ,ale řeklo mi uplně to stejný.!A pak jsem se koukla na mobil a zjistila ,že jsou 4 hodiny ráno a to znamenalo ,že Berta každou chvili příjde.!Jen co jsem přišla.!Jsem začala řvát Berty jméno ,ale neozývala se!!

Všude jsem rozvitila světla.!A sedla si na postel a dýchalo co sem jen mohla.!Bolela mě hlava.!Moje halsivky ,jak jsem zařvala a ten strach!!

Pak jsem slyšela ránu s kuchyně všechny my smysli říkali at tam nechodím.jen jsem vylezla opatrně ze dveří a koukla se směrem ke kuchyni !!

Z pohledu Justina: Opatrně jsme se jí vloupali do domu a doufali jsme ,že tu vážně bydlí měli jsme v plánu jí pomalu zabít ,ale nešlo to omylem jsem vrazil do nějakých panví a většina spadla na zem.!

Pak jsme jen viděli kroky u jedných dveří!!Začali jsme si ukazovat co uděláme.!Já s Codym jsme zůstali  kuchyni a Liam s Herrym šli z druhý strany dveří kde ji neuveřitelně překvapili.!

Ahoj Holka myslím ,že si viděla něco co si neměla!!Kluci jí chytli a my se tak přiblížili a chytli jí ,aby nemohla křičet.!

Z pohledu Blair:Nemohla jsem křičet ,ale i tak jsem se snažila.!Drželi mě strašně pevně nevěděla jsem co mám dělat vážneě umřu takhle !!

Přiblížili se ke mě i další 2 oba co se přibližovali byli u tý raždy já však nemohla přestat koukat na toho co mu usekl hlavu!!měla jsem na něj vražedný pohled.!Jeden z nich hodil provaz a izolepu.

Izolepu mi nalepili přes pusu já tak nemohla mluvit křičet a provazem i obmotali ruce který na pevno svázali!!

Jeden z nich odešel a tří se postavili předemě všichni na mě koukali a mě stekla jedna slza jinak jsem se snažila zůstat silná stále jsem si je prohlížela ,ale můj pohled se vždycky zastavil u toho co zabil toho chlapa.!

Herry se ke mě přiblížil a strhl mi izolepu zasičela jsem bolestí a přimouřila oči.!Ahoj zlato já jsem Liem a ty si Blair vid neboj bude to rychlá smrt jen to chvíli ucejtíš a pak usneš!!

Bylo mi s těch jeho slov blbě!Čekala jsem každopádně na jakýkoliv zázrak.!V hlavě se mi promítalo ,že jsem tu kabelke šla čistit zbytečně a to jí mám furt u sebe !! 

Omlouvám se za chyby a doufám že se vám bude část líbit :P :)

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat