Část 69.

1.9K 108 0
                                    

Z pohledu Blair:Čekala jsem až se mi dech sklidní ,ale Justin na mě koukl a zvedl obočí........když jsem dostala kyslík znovu do plici a dychala jsem normálně jsem seskočila a oblíkla si tanga a i kalhoty.........................................,ale když jsem se otočila a byla přesvědšená že si půjdu lehnout jsem vyděla justina uplně nahýho ,jak leze do sprchy........musela jsem si skousnout spodní ret a nemohla jsem oči odlepit od jeho zadku......

Copak..............přidáš se Blair"!?.Tentokrát jsem i uvažovala jestli mám jít do sprchy,ale asi po 20 sekundách jsem řekla že mě bolí břicho což byla pravda začalo mě bolet ale asi z důvodu že jsem po dlouhý době snědla něco jinýho než salát...

...............Šla jsem do postele a když jsem zavírala dveře od koupelny jsem hlavu na dveře pomalu položila skousla a byla nocuná si skousnout dolní ret a u toho jsem se usmála nevím co měl znamenat ten usměv asi jen že jsem si to užila netuším......

Šla jsem k posteli lehla jsem si a musím říct že to byl dobrý pocit být  teplé posteli i když jsem se cítila docela špinvá ,ale byl jsem lína jít do sprchy.........

Z pohledu Justina:byl jsme ve sprše a najednou přišel ten divný usměv zrovna když jsem myslel na to co se to zas stalo i když jsem vznějšku vypadal drsně ve vnitř jsem se cítil štastně skoro až bláznivě......a u toho se smál......

Po pár sekundách smíchu jsem se ale oklepal a vyšel ze sprchy omotal jsme si okolo sebe ručník a šel jsem do pokoje...............ležela tam a spala vypadal spokoje a byl to dobrý pocit že ta spokojenost je jen díky mě.

Osušil jsme se a vzal si na sebe pižamo..............lehl jsem si k ní......a koukal jsem se na všechno na její výraz měla mírně našpulený rty což vytvářelo dojem roztomilosti......................koukal jsem se na její rty na její oči vlasy a tělo co odhalovala peřina zvedl jsem obočí a začal jsem dýchat...........zhluboka.....byl tu ten divný pocit zas jsem se usmál...............po chvíli jsem si uvědomil co to dělám a musel jsem odejít pryč z místnosti trochu dál pryč od ní protože jsem netušil co to semnou je...

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat