Část 5.

1.1K 85 4
                                    

Z pohledu Blair: když koukáte na akční filmy asi si řeknete jo to bych chtěl jednou zažít chtěl bych být v jedné takové přestřelce ale skutečnost je jiná když se snažíte vyhýbat všem kulkám .......... nejhorší na tom je že jen tak neodejdete ............................nemůžete se zvednout a odejít.....,ale za tu trochu svobody mi to stojí.

Přestřelka byla skoro u konce já schovaná za sudem s vodou ve kterým díky kulkách byli díry a voda byla úplně všude............s pistolí v ruce střílím po už tak dost zraněným chlápkem s knírkem..........poslední kulka opustila zbran a namířila si to přímo do jeho hrudě tím všichni otcovi muži mohli bezpečně vyjít já tam jen tak stála nad mužem s knírkem a koukala na jeho mrtvé tělo a na mojí kulku v jeho hrudi divné zabít někoho bez toho aby vám něco udělal.

"Tak jo Blair je čas zmizet..........tak pohni"!"Už jdu"Vlezla jsem do dávky a všichni kolem mě měli úsměv na tváři já bych se s ostatníma asi začala hádat ,ale i moje ruka je od krve tím chci říct že i já můžu za ty vraždy.

Z pohledu Justina:zvláštní pocit mít na své straně opět Paola i když mám oči pořád otevřené a sleduji ho.................podle mého má něco víc za lubem než jen pomoc nám zránce je a zrádce zůstane..Auto které řídil tak zastavilo na nějaký louce uprostřed ničeho .

"Tak jo Paule přestan si hrát a řekni kde jsme a co tu děláme a kam to jedeme?"Panové doufám že jste připravený protože právě pro nás letí soukromí letadlo".No a tet kam to letíme nebo je s dohodou konec."!Fajn Justine,Cody,Herry a Jadene letíme do Los Angeles kde podle nedávných svědectví je i ta tvoje kočička a s ní i její papínek tak že pokud jste měli obavy tak tet začněte mít i strach tět to teprve začne."!

Po Paulově proslovu přiletělo letadlo a mi letěli směr Los Angeles během letu jsem měl někde v sobě pocit že jsem Blair blíž že možná není vše tak ztracený možná že jí i najdu a pak mi jí už nic a nikdo  nevezme.

   dneska je to o trochu kratší za to se omlouvám příště to bude delší přiju vám dobré čtení a omlouvám se za chyby :)





Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat