Část 53.

2K 115 0
                                    

Z pohledu Justina:Co si o sobě kurva myslí si na mě otvírat hubu nejrači bych jí k jejímu fotrovi poslal hned třeba by jí zabil a hned by byl svět lepší takovou krávu jsem dlouho neviděl.!!Měl jsem jí plný zuby nejrači bych jí zavřel někde dál odemě.! 

Měla by si být ráda ,že seš v mím pokoji a nemrzneš ve sklepě!!Já ,že bych měla být ráda na pardon ,ale vy jste mě unesli a vyhrožovali smrtí tak sorry že jsem nespokojená a ten tvůj pokoj je fakt skvělej hlavně když si všude z někým spal a já v tom mám sedět a taky si mi zranil ruku mohla bych tu napsat celý lejstro co se mi tu nelíbí a proč chci odsud!!

Chtěl jsem jí dát facku si asi myslí ,že tu může dělat co chce.Ale když jsem se napřáhl asi nějak zistila ,že jí chci dát facku těsně před její tváří se uhnula .Byl to rychlej reflex.

Koukala na mě pohledem ty si mě chtěl fláknout nechápala to stichla a jen tak koukala.!Sice vypadala že se mě nebojí ,ale  jejích očích byl i strach.!

Říkal jsem si že se ve mě probudila agresivita že jsem jí chtěl bouchnout ,ale nedal jsem to na sobě znát.

A dost mám tě plný zuby seš jen rozmazlená princeznička co si ničeho neváží.!A ty si debil a ke všemu ještě vrach a to líbaní bylo hrozný strašně si slintal.!Stál jsem s otevřenou pusou zatím co ona se usmála a zabouchla znovu dveře do koupelny.

Začal jsem do deří vrážet a klepat na ně aby vylezla?!Ale nic nepomohlo  držela kliku na to že je tak malá a vyhublá je divný ,že  jsem dveře i přesto neotevřel sice jsem je pootevřel ale ona si zřejmě sedla tak že jsem dveře neotevřel.!Šel jsem si lehnout do postele a celou dobu sledoval dveře ,ale sledovat dveře není žadná zábava a brzo jsem se začal nudit.

Pak už uběhla asi hodina a já už dávno spal.!Ráno jsem si otřel oči a rychle vstal a snažil se otevřít dveře do koupelny .Šel jsem na to zlehka.Pomaličku jsem je otvíral.A když jsem se tam konečně dostal spala ve vaně schumlaná do kuličky.

Chtěl jsem jí zbudit ,ale když jsem vyděl její klidný výraz když spala nechal jsem jí být místo toho jsem šel dolů kde Jaden seděl u televize a přepínal kanáli sedl sem si k němu.

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat