Na to abych luštila co to děla jsem byla dost unavená a jedna část mého těla říkala no spíš křičela ,abych za tím co dělá nehledala záminku a užívám si to..............a já neodolala a poslechla jí.
A tak jsem ležela přitulená k němu a dosti jsem si to užívala hned mi šlo usnout líp.
Ráno když jsem se probudila byl Justin v posteli koukal na televizi a přivítal mě svým usměvem a slovy Dobré ráno.Koukla jsem na něj z podivem bylo zvlaštní že mu ta hodná stránka zůstala i ráno.
A co bylo podivuhodné bylo že se tak choval i několik dní přes den dokázal vyprávět vtipy koketoval a byl rád když jsem se těm vtipům smála ,ale i na dále si nechával svojí nabubřelou povahu usmíval se ,ale ne na tolik aby byla vydět jeho slabost v tom že je stále jako každý jiný kluk...............Ale i přesto jeho vtipnost jsem odhalila a s ním jsem se cítila jak u nejlepšího kamaráda který mě dokáže rozesmát i v nejhorších situací...............skoro jsem zapomínala na to kdo je a co dělá ,a upřímně nevadilo mi to....
Každý den byl jiný každý den jako by se otevíral víc a víc..........seděli jsme na posteli a koukali na film když jsem si všimla jak jeho výraz nebyl mrzutý a znechucený................skoro se zdálo že z něj šlehají plameny stěstí......a podle dalšího dne se ukázalo že moje teorie je skutečná........................................................Každý ráno mě vítal úsměvem a s úsměvem chodil i spát.............................byla jsem čím dál víc zaujatá a musela jsem si ho každý den nejmín stokrát prohlídnout od hlavy k patě a bavilo mě na něm hledat změny.
Z pohledu Justina: Mohl jsem chlastat mohl jsem se zhulit mohl jsem trávit čas s klukama jako jindy...............,ale to mu být s ní jako by nešlo odolávat bylo to jako kdyby byla z magnetu a přitahovala mě k sobě ............byl to zvláštní pocit který jsem hodně dlouho nezažil mohl jsem kdykoliv odejít až na to že jsem to neudělal bylo to jako závislost na drogách jednou to zkusíš a nepřestaneš a přesně to bylo s ní nedokázal jsem odolat a to i když jsme se nudili leželi na posteli a jedli balíček marshmallownů nešlo tomu odolat.
Když jsem usínal měl jsem před očima jen to stejný nebyl to sex s ní ani její tělo byl to její úsměv její oči................ty mě večer budili a nutili přemýšlet o tom že se ze mě čím dál víc stává ten starý Justin.........ten Justin co se tajně plížil z domu ven s kytarou a šel k holce kterou jsem balil a začal jí brnkat před oknem na kytaru i když to vždy skončilo tím že její rodiče zavolali sousedskou hlídku aby mě odvedli domů nikdy jsem se to s ní nevzdal................................a tet s Blair mám stejný pocit.
Doufám že se vám část bude líbit omlouvám se za chyby a chtěla bych vám říct že části nebudou vycházet tak často možná že i jedna za týden důvod je ten že vážně nestíhám a mám hodně povinností :) :P
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
ФанфикBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...