Je to dost zamotaný a je to dlouhý nechápaví příběh................"Tak začni Justine poslouchám"Byl jsem zazobaný jako ty měl jsem oba rodiče matka patřila k paničkám z města vypadala mile ,ale duši měla černou a prohnanou ,ale stále to byla moje matka...........a můj otec to byl parchant který měl prachy nejsem si jistý ani že to byl můj otec......kvůli nim jsem byl rozmazlený a měl jsem všechno.
Bylo mi 6 když se od města přistěhovala nová rodina koupili barák hned vedle nás........i když mi bylo šest a viděl jsem jí poprvé černé vlasy pod ramena oči který přímo záříli jen se na tebe podívali jmenovala se Amelie Goslin Dern její jméno vždy když jsem řekl nahlas tak mi vždy naskočila husina.............až do 13 let jsme byli nejlepší kámoši rodiny se upřímně moc rádi neměli asi kvůli tomu že fotr měl víc peněz než oni............pak jsme se párkrát chytli za ruku bylo pár pus a měli jsme to za chození.
Když nám bylo 15 byla to proměna ze dne na den jeden den byla ilá a ten druhý byla zapšklá zlomyslná a celkově z ní šel strach ani se nedalo říct že vypadala na 15 nepoznával byla jiná ,ale stále jako by počítala se mnou a s naším chozením v patnácti jsme zůstali samy doma s tím že jdem koukat na film a ten den se to zaznamenalo jako moje poprvé upřímně hrozné poprvé ,ale ona jako by to už zažila nevypadala jako nováček ,ale já tu dobu byl rád že jsem první ze třídy co už není panic.
S tím že se mi zdálo že je zkušená jsem měl pravdu.......jednou nad odpadl trénink basketbalu šel jsem domů o dvě hodiny dřív a tam slyšel Ameliin hlas šel jsem za jejím hlasem vstoupil jsem do dveří a byl v šoku"Proč Justine?!.......neboj nikomu to neřeknu.!
Tam jsem viděl jak si to otec rozdává s holkou co jsem miloval bylo to jako by se moje srdce rozložilo na dvě půlky ........,ale ještě hroznější pocit byl že ten kokot má něco co jsem měl já chtěl jsem ho zabít i jí!
Když se otočili a viděli mě koukali na mě výrazem jako by se nic nedělo jako by říkali že to je normální a můj otec měl výraz v očích jsem král.
Měl jsem takoví vztek který mi zaplnil celou hlavu každou myšlenku v mé hlavě kazila ta chvíle ta chvíle když se líbali ta chvíle když jsem je viděl přitisklí k sobě nedokázal jsem myslet na nic jiného než na to jak tu děvku a toho čůráka chci znemožnit stejně jako oni mě chtěl jsem se pomstít a nejen za mě ale i za mámu utekl jsem pryč celí den jsem byl dal od domu a litoval jsem se a pak mi to došlo že pomsta je řešením mého vzteku.
Vrátil jsem se když oba mí rodiče spali.........šel jsem do tátova sejfu přes počítač jsem je do posledního halíře vyprázdnil vypnul jsem hasičský poplašný systém a zapálil dům přežili to pokud se ptáš.!
Pak jsem utekl a tet jsem tady a proto nechci nic cítit už nechci dát najevo svou slabou stránku.......chci vědět ve své mysli že já jsem ten král že já vyhrál!!
No to je celý příběh tak zatím sbohem.!
"Justine počkej!!
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanfictionBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...