Část 12.

2.8K 138 3
                                    

Pust mě.....!!...No tak pust mě ?!Prosím!!.......Nereagoval na moje vykřiky aby mě pustil asi to byla blbost na něj volat !!Jen co Herry a ten druhej kterýho jsem kopla do koulí vyběhli po schodech zamnou.....nebyla jsem dvakrát nadšená.!

Herry Jadene tet snad víte proč nechodit za tím kdo stejně brzo umře!!Fajn Justine měl si pradu!!

Tet už znám jména všech.........!Tak dělejte zabíte mě aspon si ušetřím problémy už to chci mít za sebou!

Opravdu to už chci mít za sebou nechci tu s těma pošahanýma vrahama být ani minutu!!...Chtěla jsem jim všem plivnout do tváře odporní vrahové!!

Z pohledu Justina: ona vážně škemrá o smrt přišlo mě to divný .!!Ale nechtěl jsem jí zabít dřív než jí uvidí Paul radši jsem jí vzal za vlasy jo bylo to krutý ,ale aspon šla semnou šel jsem s ní až ke mě do pokoje kde jsem jí zamknul.

!Pár minut jen tak bušila na dveře .!Ale pak se uklidnila a bylo chvíli ticho.!Nevím byla docela hezká stála by za jednu noc ,ale tenhle typ holek z nám je to Barbie a určitě panna která když chodí s klukem tak planuje svadbu aty holčičí píčoviny.!!!

Chvili jsem byl dole kde jsem si uvědomil ,že jsem spal jen hodinu a začal jsem být dost unavenej a chtělo se mi dost spát ,ale v mim pokoji byla nalezlá ta holka pomalu jsem otevíral dveře a hlídal si koule a oči nejdřív jsem koukal malou mezerou ,ale pak jsem do dveří vlítnul neviděl jsem jí ,ale pak jsem si jí všiml ,jak sedi za gaučem.!

Co semnou bude ?!Co?Koukla se na mě a já viděl její ubulený oči i když byla ubulená vypadala pořád sexy klidně bych si s ní dal říct ,ale jen na jednu noc.!No tak co semnou budeto mi snad můžeš říct?!To se ještě neví!Obratila se zpátky a koukala ven s okna celou dobu.!

Já jen zakroutil očima....................Docela slušný zmrzačit dva kluky.!HMMM jen odfrkla a zas zírala s okna.Asi není dobrý čas ji pozbudit.!Hele sorry Blair ?!

Za co se omlouváš měl by ses omluvit tomu chlapovi co si ho zabil o už nemůžeš jeho hlava je v tom klubu.!

Doufám že se vám čast bude líbat a taky doufám že jste si užili prázdniny :P :**

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat