Část 37.

2.1K 109 4
                                    

Začala jsem sýkat bolestí ale na pomoc mi nikdo nepřišel a já si mohla vyječet hlasivky..........když jsem se koukla na svojí odřenou a zakrvacenou ruku.

Začalo se mi dělat blbě a po chvíle  jsem viděla zamlženě pak se mi před očima měla jen tmu snažila jsem si sednout ,ale netrefovala jsem se do postele a místo toho jsem si sedala do prázdna znovu jsem se koukla na svojí ruku a  před sebou jsem měla jen tmu jediný co jsem viděla byl noční stolek na který si pamatuju že jsem začala padat.!

Z pohledu Justina:Tak jo Justine pokud po mě nechceš ještě něco víc tak bych šla mám na noc ještě jednu práci.!Jo jdi dneska mi to stačilo!!Tak fajn já jdu kde jsou prachy?!Někde dole na lince dal jsem ti i dýško!!Dík tak zas někdy!Jo zbohem!

Jen co jsem slyšel ,jak odemyká jsem se oblíkl a vyšel ze dveří koupelny šel jsem zamknout dveře šáhnul jsem do kapsi a spoměl jsem si na Blair když o tom tak mluvím tak jsem jí nikde neviděl kam mohla jít z poutama přešel jsem blíž k posteli a viděl jak leží na zemi.

Blair!!Blair seš vzhurů!!Přešel jsem k ní z druhý strany a tam jsem jí viděl na zemi z roseklím čelem jak leží ve svý krvi.

O můj bože Blair.!Rychle jsem jí rozepl pouta což byla další věc asi jsem jí to utáhl hodně měla to zarytý až v mase taky ruku celou od krve.Rychle jsem jí vzal do naruče a odnesl jsem jí na postel a běžel pro někoho kdo má jistou skušenost aby se jí na to podíval.

Z pohledu Blair:Probouzela jsem se z příšernýma bolestma hlavy a ruky.Když jsem se rozkoukala viděla jsem Justina na křesle jak na mě kouká sotva jsem ho viděla motala se mi hlava.

Snažila jsem se vztát ,ale Justin ke mě přiběhl a pomalu mi hlavu dával zpátky na polštář.But v klidu a lež!Řekl klidným a milým hlasem  pomalu si ke mě sedl já jen pocítila ,jak se prohla madrace u postele.!Co se mi stalo?!Řekla jsem dost pomalím a ospalím hlasem.Omdlela si a spadla na noční stolek.

Chtěla jsem si rukou odhrnou vlasy s obličeje ,ale když jsem zvedla ruku sykla jsem  nehoráznou bolestí.!Když jsem se na ruku koukla byla obvazaná.!Justin se ke mě naklonil zvedl ruku a vlasy mi dal z obličeje pryč.!Moje dýháni se zrychlilo jak se přiblížil a něžně mi prohrábl vlasama.

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) a docela dost se vás ptalo kdy jsem budu přidávat části a obě jsem budu dávat ve středu a v sobotu nebo neděli :) :*

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat