Část 76.

1.6K 97 0
                                    

Justin mě vysadil a pokrčoval v hlazení mého přirození. Já si ale chtěla hrát taky a tak jsem mu strčila svojí ruku do kalhot a začala jsem si hrát nejdřív jsem začala jemným hlazením a pak jsem začala zrychlovat Justin se na mě koukal svým roztouženým pohledem a každý můj pohyb rukou ho donutil se kousnout do rtu a já si jeho pohledy užívala.........on se v tom začal vyžívat na tolik že mi začal dost tvrdě mačkat zadek a i když by to mělo asi bolet a měla bych sykat bolestí tak jsem si užívala každý Justinův pohyb na mým zadku..


Justin mi za chvíli dal prsty zpět tím jsme si oba užívali neskutečnou slast i bez toho aby ho do mě Justin dal...


Nutilo mě to vzdychat nahlas ,ale věděla jsem že nahoře spí kluci a nepotřebuji ,aby viděli 3D porno.


Ale bylo to neskutečně těžký dokonce mi i kvůli tomu mnohdy zaplnil rty svými rty......problém byl že se nedokázal soustředit na dvě věci..............oba jsme cítili že budeme a oba jsme byli nuceni zrychlit tím se můj i jeho tep zvýšil do fáze že se zdálo jako bychom právě uběhli celý maraton dalších pár sekund jsem si užívala poslední okamžiky něžnosti a slasti........uběhli dalších pár sekund a já konečně dospěla očekávaní.....a podle tekutiny na mé ruce se zdálo že i Justin se udělal.......přímo jsem si položila hlavu na jeho levé rameno a snažila se zklidnit svůj dech.....jeho reakce byla zvláštní přitáhl mě k sobě blíž a hladil mě po zádech a u toho mě držel za pravé stehno já se jen zapřela za ruce a nechala ho dělat co dělá po.!


Pak přišla další ta chvíle oba jsme nechali všeho co jsme dělali a koukali se na sebe jeden na druhého a oba tomu druhému do očí..........přímo líbezný pohled vám povím.............. netuším proč ,ale nešlo to nešlo od něj odtrhnout nešlo jeho pohledu odolat...............nevím co mě na jeho očích tak fascinuje když se do nich koukám je to jak kdybych poletovala vesmírem jak kdybych nevěděla kde jsem a s kým to vlastně jsem začínám to vnímat a nevím jestli se mi pravda dvakrát líbí..........................................co si nalhávám ten pocit je neskutečně božský pravdou je že s ním je mi fajn je to jak kdyby se mi vyplnili mé tajné dívčí sny o dokonalém klukovi když jsem s ním je to to pravé a bez něj se neskutečně bojím ale nebojím se o sebe ,ale bojím se co děla........... kde je ..........s kým je...........A v tu chvíli v mé mysli mi to konečně dávalo smysl konečně mi to došlo jáá........................jááááá jsem se zamilovala do Justina.!



Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat