Naskočila jsem do auta a prohrabla jsem si vlasama a nemohla tomu všemu uvěřit popadla jsem mobil a snažila se dovolat Daisy ,ale měla zaznamník.!Pak jsem si všimla ,že otevíraj stupní dveře rychle jsem nastartovala auto a jela přímo domů
Z pohledu Justina: Liam a Herry ho pevně drželi a já měl tu čest toho sráče poslat pod kytky rozpřáhl jsem se a trefil jsem se přesně jeho hlava skončila na zemi a byl jsem trochu od krve nic neobyklího.!Ale vyděsil jsem se když jsem slyšel ,jak někdo křičí.!
Koukal jsem se všude kolem sebe a pak viděl blond holku vyděšenou ,jak sedí na zemi a kouká na mě přes malou díru .!Vypadala nevině ,ale všichni jsme věděli co máme dělat.!
Udělal jsem krok do předu chtěl jsem na ní pomalu ,ale rozběhla se strašně rychle než jsme stihli reagovat byla na druhý straně sálu zatím co mi jsme se ještě deset minut snažili tam od tam tud dostat!!
Zahledli jsme jí ,jak odjíždí.!Okamžitě jsme nasedli do auta celý udejchaný.!Co vám je hoší zeptal se nevině Jaden ,ale věděl jsem ,že až mu to řeknem tak nebude klidnej.!
Jedna holka nás viděla jak ho zabijeme.!A kde je ?!TO mi nevíme!!Já vím jak se jmenuje flirtovala semnou?!Tak mluv Herry jmenuje se Blair Davis.!Cody namačkej do přístroje kde vyjede její bydliště a její espézetka nám k tomu taky dost pomůže.!
Kluci vymyšleli ,jak jí zabijou,ale já myslel jen na to ,že to třeba nikomu neřekne ,ale pak mě něco hlavě říkalo ,že jí musím zabít!!
Z pohledu Blair:Když jsem přijela k domů tak jsem nahlas dýchala můj hlas se celý klepal jen co jsem skočila do výtahu jsem si musela sednou začala jsem zhluboka dýhat a pamalu jsem se snažila zas dýchat normálně a myslela jsem na to nejhorší .!Snažila jsem se vytáhnout mobil a zavolat Deisey ,která měla zas schránku .!
ČTEŠ
Rich girl and mobster Justin Bieber
FanfictionBohatá a namýšlená Blair se jednou s kámoškou rozhodnou jít na párty však Blair netuší ,že tam začnou její problémy bude svědkem vraždy kterou má na svědomí mladá párta gangsterů oni však zjistí kdo to je a chtěj jí zabít ,ale nakonec jí budou muset...