Část 20.

2.4K 125 0
                                    

Nechtěl bych tu být až se zbudí.!Proč ?Justine myslím si že bude pořádně nasraná až se zbudí.!To mi je fuk hlavní je aby  to přežila než si pro ní přijede fotr..........a pak budu mít vystraráno

Z pohledu Blair: pootevřela jsem oči a zjistila že ležív v postely.Bůch ví co po večerech dělá.Sedla jsem si a chtěla si rukama upravit vlasy ale ruku jsem nemohla natáhnout otočila jsem se za svojí rukou která byla připoutána ke kamnům začala jsem hejbat rukou a snažila jsem se s pout se co nejrychleji dostat !!

Ten debil nevíc se asi nezmuže.... on a jeho debilní parta vrahů který mě tady drží si asi myslej že se nepokusím utýct kvůli posraným poutům.Chodila jsem po pokoji jak mi to jen pouta dovolili ,ale můj vztek přerušilo otvírání dveří.!

Rychle jsem přestala chodit a zůstala stát na místě.Co to má kura znamenat.!?Museli jsme tě připoutat jinak by si zas zdrhla?!A to si myslíte že kvůli poutům se nepokusím utýct.

Jo.Máš tu ten salát.!Seru ti na salád co...když....když budu chtit na záchod ?!Máš pod sebou kbelík.! FŮJ Doufám ,že si děláš prdel?!Budeš tu docela dlouho takže ohledně těhle věcí si prdel nedělám!!Do kbelíku v žadným případě nejsem žadná barbarka.

Sedla jsem si na postel a nahodila vražednej pohled snažila jsem se být drsná tak jsem se pokusila dyž jsem se pokoušela dát ruce k tělu ta to nešlo a začala jsem vrtit rukou.A Justin se začal smát.To není vtipný sundej mi ty pouta!!!!A dyž ne tak co?!

Tak........NEVÍM!!Justin se zlomislně uchychtl a šel do koupelny slyšela jsem týct vodu a tím pádem jsem se co nejvíc snažila pouta dostat ze sebe hledala jsem všude možně klíče ,aspon ,jak mi to ruka dovolila.

Ale moje bezcené hledaní přerušil Justin když po chvíli přišel do pokoje a následně si lehl .!Já rychle vztala s postele  a stála vedle ní a koukala na něj znechuceným výrazem.!Nechtěla jsem s ním ležet v jedný posteli.!

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby:) :P

Rich girl and mobster Justin BieberKde žijí příběhy. Začni objevovat